مدیر مخابرات منطقه کرمان گفت: شرکت مخابرات ایران با پیگیری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تلاش شبانه‌روزی همکاران مخابرات در سال جهش تولید موفق به ایجاد زیرساخت‌ها و راه‌اندازی تلفن و اینترنت پرسرعت FTTH رایگان در شهرک الله‌آباد کرمان شد.

مخابرات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  سیدرهام حسینی افزود: فاز نخست پروژه از اسفندماه سال ۹۸ آغاز شد که تاکنون امکان استفاده از تجهیزات مخابراتی برای هزار و ۵۰۰ خانوار در این منطقه فراهم شده است.

وی ادامه داد: درصورت استقبال همشهریان از این طرح امکان بهره‌مندی هزار و ۵۰۰ خانوار دیگر از زیرساخت‌ها، راه‌اندازی تلفن و اینترنت پرسرعت FTTH رایگان در شهرک الله‌آباد کرمان فراهم می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه کرمان گفت: مردم ساکن شهرک حاشیه‌ای الله‌آباد کرمان می‌توانند با مراجعه و ثبت‌نام در یکی از دفاتر مخابراتی یا پیشخوان دولت یک دستگاه مودم و کابل‌کشی فیبر نوری داخل منزل را به‌صورت رایگان دریافت کنند.

وی افزود: در این زمینه دفاتر پیشخوان دولت الله‌آباد واقع در روستای الله‌آباد خیابان بعثت، امام خمینی(ره) واقع در شهرک مطهری نبش ایثار ۵ و دفتر پیشخوان دولت صدرا (بلوار جمهوری روبروی اداره‌کل منابع طبیعی استان) توسط شرکت مخابرات ایران، منطقه کرمان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 518794

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha