مدیر روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی اعلام کرد: امروز شنبه ۱۷ خرداد بازیکنان این تیم دوباره تست کرونا خواهند داد تا وضعیت تیم رصد شده و بر اساس آن تصمیم‌گیری شود. 

موتور گلزنی ماشین سازی روشن شد/ شاهین با چهار گل به بوشهر برگشت

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، علی اکبرزاده، مدیر روابط عمومی باشگاه ماشین‌سازی، شنبه ۱۷ خرداد در گفتگو با خبرنگاران خاطرنشان کرد: تعدادی از بازیکنان تیم فوتبال ماشین‌سازی مشکوک به ویروس کرونا بودند که آزمایش این بازیکنان مثبت شد و این بازیکنان در خانه قرنطینه شدند تا بهبود بیابند. 

وی گفت: همچنان تمرینات بازیکنان تیم فوتبال این باشگاه به صورت انفرادی و اختصاصی انجام می‌شود، به‌دلیل وضعیت فراگیری ویروس کرونا و مشکوک بودن بعضی از بازیکنان تیم به این ویروس، تمرینات به صورت گروهی انجام نمی‌شود. 

مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی ماشین‌سازی در خصوص نقل و انتقالات تیم اعلام کرد: به دلیل محرومیت باشگاه از پنجره نقل و انتقالات در این مدت نه بازیکنی از تیم جدا شده و نه بازیکنی به تیم اضافه شده است. 

اکبرزاده اضافه کرد: به دلیل شکایت بازیکنان خارجی سابق تیم، پنجره نقل و انتقالات باشگاه به مدت نیم فصل بسته شده است. 

وی در مـورد تداوم مسابقات این فصل لیگ برتر اظهار کرد: تیم فوتبال ماشین سازی در صورت مثبت شدن دوباره بازیکنانش به ویروس کرونا دیگر بازیکنی برای بازی کردن نخواهد داشت. 

تیم ماشین سازی با کسب ۲۴ امتیاز در رده نهم جدول لیگ برتر فوتبال جای گرفته و چنانچه مسابقات لیگ ادامه داشته باشد این تیم از هفته بیست و دوم مهمان فولاد خوزستان خواهد بود. 

کد خبر 518666

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان شرقی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha