رئیس پلیس‌راه استان همدان گفت: براثر واژگونی یک دستگاه سواری پراید در ۱۰ کیلومتری شهر همدان و حوالی «جورقان» و سپس آتش گرفتن خودرو، ۲ تن فوت و سه نفر مجروح شدند.

تصادف

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ رضا عزیزی شنبه ۱۷ خرداد بیان کرد: سرنشینان این خودرو در حال بازگشت از کرج به همدان بودند که به علت خواب‌آلودگی راننده، سواری پراید پس از برخورد با گاردریل در آبراهه سقوط کرد.

وی اضافه کرد: در این سانحه رانندگی ۲ کودک حدود ۲ ساله و ۶ ساله به بیرون از خودرو سواری پراید پرتاب‌شده و در دم جان باختند و سه تن دیگر مجروح و مصدوم شدند همچنین پس از خارج کردن سرنشینان مصدوم از داخل خودروی پراید، به علت برخورد مخزن گاز کولر با پایه گاردریل خودرو دچار حریق شد.

رئیس پلیس‌راه استان همدان اظهار کرد: در صورتی استفاده از صندلی کودک در خودرو، احتمال مرگ این کودکان به حداقل ممکن می‌رسید اما بیشتر رانندگان رغبتی به استفاده از صندلی کودک ندارند.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: ۱۵ روز نخست خرداد امسال را می‌توان از حادثه‌خیزترین زمان‌ها برشمرد چراکه در این مدت ۱۶ تن در ۱۰ سانحه جاده‌ای این استان جان خود را از دست دادند.

وی اضافه کرد: هم‌زمانی نیمه نخست خرداد با تعطیلات عید سعید فطر و ۱۴ و ۱۵ خرداد نیز بر افزایش تردد و مسافرت‌ها و مرگ‌ومیر استفاده‌کنندگان از مسیرهای شریانی این استان افزوده است.

رئیس پلیس‌راه اظهار کرد: چهار کودک در نیمه نخست خرداد امسال جان باختند که شامل زیر گرفتن دختر پنج‌ساله توسط پدر هنگام حرکت با دنده‌عقب تراکتور در روستای باباعلی، برخورد سه کامیون در مسیر غارعلیصدر و مرگ کودک چهارساله و ۲ کودک مربوطه به واژگونی سواری پراید است.

استان همدان پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه دارد و سال گذشته ۴۶۴ تن در سوانح رانندگی درون و برون‌شهری آن جان باختند که این رقم نسبت به سال ۹۷ حدود هفت درصد معادل ۳۰ نفر افزایش داشته است.

کد خبر 518454

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha