معاون امور هماهنگی و عمرانی استانداری تهران در تشریح حادثه واژگونی سرسره بادی در ایستگاه یکم توچال که منجر به مصدوم شدن ۴ کودک و یک مادر شد، گفت: در پی وقوع این حادثه ۴ وسلیه این شهربازی پلمب شده است.

سرسره بادی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، محمد تقی‌زاده گفت: شامگاه چهارشنبه ۱۴ خرداد سرسره بادیِ شهربازی کوچک ایستگاه یکم توچال دچار مشکل شد. در هنگام بروز این حادثه ۱۵ نفر در حال استفاده از این دستگاه بودند که براثر حادثه حدود ۵ نفر مصدوم شدند و یکی از آنها حالش وخیم گزارش شده است.

وی  افزود: شورای فنی استان تهران در سال گذشته مصوبه‌ای داشت که طی آن اداره کل استاندارد براساس وظیفه ذاتی مأمور شده بود همه شهربازی‌های استان تهران را بازبینی کند که اتفاقا در پی این بازبینی‌ها به این شهربازی اخطار لازم داده شده و تاکید شده بود که از وسایلی که مجوز سالانه و استاندارد دریافت نکرده‌اند، استفاده نکند.

معاون استاندار تهران ادامه داد: حق بهره‌برداری از این وسایل منوط به طی شدن فرآیند لازم کسب مجوزها و استاندارها شده بود که متاسفانه بهره‌بردار این کار را انجام نداده و این اتفاق در شهربازی ایستگاه یکم توچال رخ داد.

تقی‌زاده تاکید کرد: در حال حاضر ۴ دستگاه این شهربازی پلمب شده و به این ترتیب از فعالیت آنها تا کسب مجوز سالانه جلوگیری خواهد شد. بهره‌برداری از این دستگاه‌ها منوط به کسب مجوز و لحاظ کردن استانداردهای لازم است.

کد خبر 518358

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha