شماری از فدراسیون‌های غرب آسیا پیشنهاد جدیدی را به کمیته مسابقات AFC ارسال کرده‌اند تا مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان در زمین بی طرف برگزار شود

لیگ قهرمانان آسیا

به گزارش همشهری آنلاین برگزاری ادامه لیگ قهرمانان اسیا به یکی از چالش های مهم کنفدراسیون فوتبال این قاره تبدیل شده است.  پیشنهاداتی مختلفی برای ادامه این مسابقات داده شد که در نهایت به نظر میرسد برگزاری متمرکز  این رقابت ها در قطر  از بالاترین شانس برخوردار است.

با این همه امروز یک رسانه عربستانی مدعی شد که برخی از کشورهای حاضر در این مسابقات  در منطقه غرب آسیا با این پیشنهاد مخالفت کرده اند. دلیل این مخالفت هم  حضور تیمهای قطری در این مرحله از مسابقات است که عملا باعث میزبانی آنها  هر چند در استادیومهای خالی خواهد شد.

الریاضه در این خصوص نوشته «شماری از فدراسیون‌های غرب آسیا پیشنهاد جدیدی را به کمیته مسابقات AFC ارسال کرده‌اند تا مسابقات مرحله گروهی لیگ قهرمانان در زمین بی طرف برگزار شود؛ متناسب با شرایطی که کنفدراسیون آسیا تعریف کرده است یعنی شهری دارای آب و هوای معتدل یا در استادیوم‌هایی که دارای فناوری خنک کننده است.»

الریاضیه به نقل از یک منبع رسمی در کنفدراسیون آسیا اعلام کرد که نام کشور اردن به عنوان یک زمین بی طرف مطرح شده چون از نظر آب و هوا هم معتدل است و بعضی از کشورها مایل نیستند مسابقاتشان را در کشور امارات یا قطر برگزار کنند.

همین منبع خبری ادامه داده است: «فدراسیون فوتبال قطر با استادیوم‌های دارای سیستم تهویه مطبوع درخواست کرده مسابقات در دوحه برگزار شود و نزدیکترین گزینه برای میزبانی است.»

کد خبر 518354

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha