مدیر کل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر و دریانوردی، گفت: به‌علت بدی آب و هوا، استفاده از خدمات پروازی برای یافتن دو مفقود شده کشتی تجاری بهبان با محدودیت مواجه است.

شناور بهبهان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، نادر پسنده ضمن تکذیب فیلمی که اکنون در فضای مجازی در خصوص غرق شدن کشتی بهبان در خوزستان دست به دست می‌شود، افزود: با توجه به ساعتی که سانحه رخ داده است و شرایط منطقه، هیچ فیلمی از این حادثه گرفته نشده است.

وی گفت: هم اکنون چهار نجات‌یافته و یک فوتی در ام القصر عراق هستند که هماهنگی برای بازگشت آنها در حال انجام است.

مدیرکل ایمنی و حفاظت دریایی سازمان بنادر گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و با وجود بدی آب و هوا و باد شدیدی که در منطقه درحال وزیدن است، تجسس برای یافتن باقی مفقودین سانحه ادامه دارد و بعد از بررسی نهایی توسط تیم بررسی سانحه، علت و چگونگی وقوع حادثه اعلام خواهد شد.

پسندیده گفت:در حال حاضر اولین اولویت ما پیگیری برای یافتن مفقودین حادثه است که بدی آب و هوا استفاده از  خدمات پروازی و هلیکوپتری را با محدودیت مواجه کرده است. برای تسریع در یافتن مفقودین حادثه سعی داریم در اولین فرصت از تجسس هوایی برای بافتن دو نفر از مفقودین استفاده کنیم.

شناور باری به نام «بهبهان» که با حمل بار مصالح ساختمانی و سرامیک از بندر خرمشهر عازم بندر ام‌القصر عراق بود شب گذشته ۱۵ خرداد در کانال آبی «خورعبدالله» و در محدوده آب‌های عراق غرق شد.

کد خبر 518221

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha