دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد در اطلاعیه‌ای روند بازگشایی این دانشگاه و انجام فعالیت‌های آموزشی و دانشجویی را تشریح کرد.

دانشگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری در این اطلاعیه‌ آورده‌است: تمامی کلاس‌های تئوری دانشجویان کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ناپیوسته، دکتری عمومی پزشکی و دندان پزشکی در ترم جاری به شکل آموزش مجازی ادامه خواهد یافت و دانشکده‌ها باید به گونه‌ای عمل کنند تا کلیه کلاس‌های تئوری حداکثر تا  ۱۵ تیر ۹۹ به اتمام برسد.

در ادامه این اطلاعیه آمده‌است:اساتید در گروه‌های آموزش می‌توانند یک یا دوجلسه به رفع اشکالات دانشجویان اختصاص دهند. هیچ کلاس تئوری در ترم جاری به صورت حضوری برگزار نخواهد شد. همچنین کلاس‌های مقاطع تحصیلی دکتری و کارشناسی ارشد با رعایت پروتکل‌های مربوطه و بر اساس برنامه گروه‌ها و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی به صورت ترکیبی (آموزش مجازی و حضوری) ادامه خواهد یافت.

در این اطلاعیه عنوان شده‌است: کلاس‌های عملی و آزمایشگاهی دانشجویان در بازه زمانی ۱۷ خرداد تا ۱۵ شهریور و مطابق با برنامه آموزشی جدید دانشکده‌ها و هماهنگی با گروه‌های مربوطه برگزار خواهد شد. نحوه حضور دانشجویان و برگزاری برنامه کلاس‌های عملی در بخش‌های بیمارستانی و آزمایشگاه‌های دانشگاه با هماهنگی گروه‌های آموزشی مربوطه و صرفا بر اساس فراخوان دانشجویان در گروه‌های مورد نظر صورت می‌پذیرد و هیچ دانشجویی خارج از فراخوان در محیط آموزشی و خوابگاهی پذیرش نخواهد شد.

در این اطلاعیه ذکر شده‌است: مسئولیت حفاظت بهداشتی فردی در زمان حضور در کلاس‌ها عملی و برنامه‌های کارآموزی و کارورزی بر عهده دانشجویان بوده و دانشگاه در محیط‌های بالینی مانند آزمایشگاه‌ها و بیمارستان‌ها برابر پروتکل اجرایی همان بخش، وسایل حفاظت فردی را در اختیار دانشجویان قرار خواهد داد.

همچنین تمامی دانشجویان ملزم به تکمیل و ارایه فرم خوداظهاری پیوست در زمان مراجعه به دانشگاه بر اساس فراخوان صورت گرفته هستند. بدیهی است در صورت عدم ارائه این فرم، از حضور دانشجویان در محیط‌های آموزشی و خوابگاهی ممانعت به عمل خواهد آمد.

 درپایان این اطلاعه تصریح شده‌است: دانشکده‌ها ملزم هستند برنامه‌ریزی کارآموزی و کلاس‌های عملی دانشجویان را به گونه‌ای تنظیم نمایند تا ضمن رعایت پروتکل‌های مربوطه در محیط‌های آموزشی، حداکثر ظرفیت اسکان دانشجویان در خوابگاه نیز رعایت شود. همچنین توزیع ناهار در سلف سرویس‌های دانشگاه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مربوطه و در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۴ از ۱۷ خرداد ۹۹ انجام خواهد شد. شام و صبحانه نیز با رعایت اصول بهداشتی و رعایت پروتکل‌های مربوطه در خوابگاه‌ها توزیع خواهد شد.

کد خبر 518146

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha