رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: با پیگیری‌های این سازمان و رایزنی با وزارت امور خارجه، وزارت کشور و گمرک جمهوری اسلامی و شرکت‌های حمل و نقل و صاحبان کالا و در پی توافق با پاکستان، هم اینک روزانه ۷۵ دستگاه ناوگان باری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حمل کالا وارد این کشور شده و بلافاصله پس از تحویل بار به کشورمان باز می‌گردند.

میرجاوه مرز پاکستان

به گزارش همشهری‌آنلاین، عبدالهاشم حسن‌نیا جمعه ۱۶ خرداد در جریان بازدید از مرز میرجاوه ضمن گفت‌وگو با رانندگان، با تشریح تلاش‌های انجام‌شده از سوی این سازمان و رایزنی‌های انجام شده برای رفع مشکل توقف اجباری ناوگان حامل بار صادراتی و ترانزیت در مرز میرجاوه در پی محدودیت‌های مرزی ناشی از شیوع بیماری کرونا هم اینک تردد کامیون‌ها از این مرز در حال انجام است. 

به گزارش روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، معاون وزیرراه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در سفر به استان سیستان و بلوچستان، از پروژه‌های فعال این بخش، توسعه زیرساخت‌های پایانه‌های مرزی میلک و میرجاوه و کارگاه‌های تعمیر ماشین آلات و تجهیزات راهداری استان بازدید کرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با حضور در کارگاه تعمیر ماشین آلات راهداری، از نزدیک بر روند نوسازی و بازسازی این دسته از ناوگان نظارت کرد و اظهار داشت: تعمیر و بازسازی بیش از ۱۶۰ دستگاه ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین راهداری این استان با استفاده از توان نیروهای متخصص بومی، منجر به میلیاردها تومان صرفه جویی اقتصادی و رونق اشتغال تخصصی در صنعت راهداری شده است.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور همچنین در بازدید از پایانه مرزی میلک و میرجاوه بر روند گسترش و بهسازی زیرساخت‌های این پایانه ها، نظارت و اهمیت پایانه های مرزی در رونق اقتصادی و توسعه صنعت حمل و نقل و همچنین ایجاد اشتغال پایدار در منطقه تاکید کرد.

حسن‌نیا در سفر یک روزه  به استان سیستان و بلوچستان از کارگاه مونتاژ پل‌های خرپایی و لوله‌های آرمکو و همچنین برخی از پروژه‌های بهسازی و ارتقای کیفی روکش آسفالت در راه‌های ارتباطی این استان نیز بازدید کرد.  

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در بازدید از پایانه بار زاهدان، با رانندگان بخش حمل و نقل جاده‌ای کالا گفت‌وگو و از تلاش‌های آنان در حمل کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم در شرایط بحران بیماری کرونا در کشور تقدیر و بر عزم سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پیگیری مشکلات و خواسته های تلاشگران این عرصه تأکید کرد.

براساس این گزارش خداداد مقبلی، معاون فنی و اجرایی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ایوب کرد، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سیستان و بلوچستان در این بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری را همراهی کردند.

کد خبر 518121

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha