مدیر عامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: میانگین زمان حضور نیروهای امدادی این جمعیت بر سر صحنه حوادث، ۵ دقیقه از میزان استانداردهای تعریف‌شده کمتر شده‌است.

هلال احمر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، «حسن آصفی» اظهارکرد: نیروهای جمعیت هلال احمر استان قزوین از ابتدای تعطیلات خرداد ماه جاری تاکنون در ۱۵ عملیات مرتبط با حوادث جاده‌ای برای نجات جان هموطنان شرکت کرده‌اند که میانگین حضور آنها در صحنه حادثه کمتر از ۸ دقیقه بوده در حالی که وقت استاندارد تعریف شده در این خصوص ۱۳ دقیقه است.

وی اظهار کرد: افزایش پایگاه های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در نقاط مختلف استان قزوین موجب حضور سریع امداد رسانان و بهبود خدمات امدادی به حادثه دیدگان شده‌است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قزوین گفت: جمعیت هلال احمر همانند تمام روزهای سال آماده خدمت رسانی به مردم است، اما در تعطیلات نیمه خرداد که مسافرت‌ها بیشتر می‌شود آمادگی بیش از پیش برای ارائه خدمات به هموطنان دارد.

وی اظهار کرد: تمامی پایگاه‌های امداد و نجات سطح استان در آمادگی کامل قرار دارند و ۲۴ ساعته به هموطنان خدمات رسانی می‌کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قزوین اضافه کرد: این پایگاه‌ها با ۳۲ دستگاه خودروی آمبولانس، ۱۶ دستگاه ست نجات  و ۱۵۰ نفر روز نیروی عملیاتی در محورهای مواصلاتی استان حضور دارند تا در صورت نیاز به یاری مردم بشتابند.

آصفی افزود: تیم واکنش سریع و تیم آنست هم در مرکز استان مستقر و در صورت نیاز آماده اجرای عملیات های مرتبط هستند.

وی ضمن درخواست از رانندگان نسبت به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و هرگونه شتاب‌زدگی به ویژه در مسیرهای کوهستانی، از مسافران خواست در صورت هرگونه نیاز امدادی باسامانه ۱۱۲ هلال احمر تماس بگیرند. همچنین  و در صورت بروز حادثه ضمن حفظ خونسردی با این مرکز تماس برقرار  و یا به نزدیک‌ترین پایگاه امدادی هلال احمر مراجعه کنند.

کد خبر 518107

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha