عده‌ای شیاد به اسم نجات جانوران آسیب دیده در آتش سوزی زاگرس از مردم کلاهبرداری کردند. تعدادی از سلبریتی ‌ها از جمله هانیه توسلی هم فریب آنها را خورد.

هانیه توسلی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از دیده بان محیط زیست ایران، اخیرا عده‌ای کلاهبردار با انتشار تصاویر غیر واقعی از جانوران سوخته و در حال فرار، با سو استفاده از احساسات مردم، برای نجات حیوانات آسیب‌دیده ‌در آتش‌سوزی زاگرس اقدام به انتشار اطلاعیه، اعلام شماره حساب و جمع‌آوری کمک‌های نقدی کرده اند.

متاسفانه عده‌ای از هنرمندان از جمله خانم هانیه توسلی نیز ، فریب این کلاهبرداران را خورده ‌و اطلاعیه‌های آن‌ها را منتشر کرده اند.

لازم به ذکر است که همه نیروهای  حاضر در عملیات اطفای حریق در خائیز و سایر مناطق زاگرس به غیر از یک یا دو مورد خزنده (مار) هیچ جانوری که در آتش سوخته و زنده باشد را مشاهده نکرده‌اند.

در این زمینه دیده بان محیط  زیست ایران از مردم خواسته است  با اطلاع‌رسانی موثر به دوستان و آشنایان اجازه ندهید شیادان از احساسات مردم برای منافع مادی خود سو استفاده کنند.

کد خبر 518084

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • عدالت IR ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۶
    0 0
    چقدرمیتونیددروغ بگید ....کبکا وسنجاب وبقیه چیزا فکرکنم مال کوههای امریکا بود احتمالا .کافی بود یه درختی تو امریکابسوخت ببین چه جوری روش تا یه ماه مانورمیدادین.