رئیس اتحادیه نانوایان کرج گفت: طبق بررسی‌های انجام‌شده تاکنون هیچ نانوایی در سطح البرز کرونا نداشته و همه در سلامت هستند.

نانوایی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، حجت‌الله نصیری گفت: تمام پروتکل‌های بهداشتی اعلام‌شده به نانوایی‌ها همچنان در حال اجرا است و مانند قبل رعایت می‌شود.

رئیس اتحادیه نانوایان کرج، استان البرز در ادامه از پلمب شدن تعدادی از واحدهای صنفی به دلیل دریافت پول نقد خبر داد و گفت: متأسفانه تعدادی از افراد حاضر به استفاده از دستگاه‌های کارت‌خوان نیستند و همین ایجاد مسئله می‌کند، البته افراد دیگری هم به دلایلی مانند عدم اطلاع کافی از دستگاه‌های کارت‌خوان به دلیل سن بالا یا سن کم، پول نقد می‌پردازند که این دریافت پول نقد باعث پلمب چند نانوایی در حدود سه روز اخیر شده است.

نصیری در پاسخ به اینکه آیا طی مدت اخیر فردی در نانوایی‌ها به کرونا مبتلا شده است یا خیر هم اظهار کرد: طبق بررسی‌های انجام‌شده تاکنون هیچ نانوایی در سطح البرز کرونا نداشته و همه در سلامت هستند.

رئیس اتحادیه نانوایان کرج در پایان افزود: از مردم درخواست داریم که به پروتکل‌های بهداشتی عمل و تا حد امکان از پرداخت پول نقد خودداری کنند تا شاهد پلمب واحدهای صنفی نباشیم.

کد خبر 517971

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار البرز

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha