مجموع نظرات: ۰
پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۵
۰ نفر

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران گفت: یک دستگاه خودروی ۲۰۶ در مسیر جاده هراز به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی خانم راننده میانسال واژگون شد و راننده خودرو در محل حادثه جان سپرد.

پلیس راه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ سیاوش محبی افزود: تردد خودروها از جنوب به شمال مسیرهای هراز و فیرزو کوه، سنگین، پرحجم و به کندی در جریان است.

وی اظهار کرد: وضعیت تردد خودروها در مسیرهای امام رضا(ع)، بزرگراه حرم تا حرم از جنوب به شمال سنگین و پر حجم در جریان و تردد وسایل نقلیه از جنوب به شمال محور فیروزکوه سنگین، پر حجم اما روان در جریان است و گره ترافیکی در این مسیر نداریم.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران خاطرنشان کرد: عبور و مرور وسایل نقلیه از جنوب به شمال و شمال به جنوب محور امام رضا(ع) سنگین، پرحجم و روان گزارش شده و رانندگان  درحال تردد در مسیرهای یاد شده هستند.

محبی اظهار کرد: حوادث رانندگی به دلیل خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان و در اکثر موارد در ۲۰ کیلومتری مقصد مسافران رخ می دهد.

 وی افزود: به رانندگان توصیه می‌شود که قبل و حین سفر استراحت کافی داشته باشند و هر دو ساعت رانندگی ۲۰دقیقه را در مکان‌های  مجاز بین‌راهی به استراحت کرده و پس از تجدید قوا به سفر خود ادامه بدهند.

فرمانده ویژه پلیس راه شرق استان تهران ادامه داد: رانندگان با مدیریت زمان سفرو پس از استعلام وضعیت جاده سفر خود را آغاز کنند و  با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، سرعت و سبقت غیر مجاز، رعایت فاصله طولی مناسب خودروهای جلویی و رعایت حقوق شهروندی سفری ایمن و بدون خطر داشته باشند.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

کد خبر 517891

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار تهران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha