نخستین قسمت از سریال ضد ایرانی «تهران» که با حضور دو ستاره «هوملند» و بازیگران و عوامل اسرائیلی ساخته شده، کمتر از ۲۰ روز دیگر از تلویزیون رژیم صهیونیستی روی آنتن می‌رود.

سريال اسرائيلي تهران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از هالیوود ریپورتر، تریلر جاسوسی «تهران» یک سریال هشت قسمتی است و ماجرای نفوذ یک مامور موساد را به درون نهادهای نظامی و امنیتی ایران روایت می‌کند. شان توب و نوید نگهبان که در سریال «هوملند» بازی کرده بودند، اینجا در «تهران» هم حضور دارند و سوگند سارا فاخری، نیو سلطان، آرش مرندی و شروین آل‌نبی دیگر نقش‌های آن را ایفا کرده‌اند.

هر چند در نگاه اول به تیزر تبلیغاتی این سریال اسرائیلی به نظر می‌رسد دست‌کم بخشی از لوکیشن‌ها در ایران باشد اما گروه تولید «تهران» پیش از شیوع گسترده ویروس کرونا در چند لوکیشن در شهر آتن، پایتخت یونان پروژه را پیش بردند و برای نمایش در اوایل تابستان آماده کردند. تازه‌ترین جنگ رسانه‌ای رژیم صهیونیستی با جمهوری اسلامی ایران این بار در قالب یک مجموعه تلویزیونی هشت قسمتی کلید خورده است.

داستان «تهران» درباره یک هکر رایانه‌ای است که در نخستین ماموریت خود از سرزمین‌های اشغالی عازم تهران می‌شود. وظیفه او نفوذ به رده‌های بالای نظامی تهران و از کار انداختن سپر دفاع هوایی است تا جنگنده‌های اسرائیلی بتوانند با خیال آسوده به تهران حمله کنند. ماموریت طبق برنامه‌ها پیش نمی‌رود و هویت واقعی جاسوس موساد خیلی زود لو می‌رود... «تهران» با زبان‌های عبری و فارسی تولید شده و با زیرنویس انگلیسی پخش می‌شود.

کد خبر 517832

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha