چهارشنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
۰ نفر

کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس‌راه خراسان شمالی گفت: تعطیلات باعث افزایش تردد خودرو در محورهای اصلی و فرعی استان شده‌است.

تردد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، سرگرد محمد عمارلو، کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس‌راه خراسان شمالی چهارشنبه ۱۴ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: هم اینک در تمامی محورهای اصلی استان، به ویژه محور بجنورد - جنگل گلستان شاهد تردد نسبتا زیاد خودروها هستیم که تا حدودی باعث ایجاد ترافیک شده است.

وی افزود: در عین حال با توجه به عزیمت بسیاری از شهروندان استان به سوی باغستان‌ها و نواحی روستایی، افزایش تردد در محورهای فرعی استان نیز مشهود است.

سرگرد عمارلو خاطرنشان کرد: در این راستا از هموطنان تقاضا می‌شود به منظور داشتن سفری ایمن حتما رعایت نکات ایمنی و سرعت مطمئنه را مدنظر قرار دهند.

وی همچنین به رعایت فاصله گذاری اجتماعی با توجه به شیوع ویروس کرونا تاکید کرد.

کارشناس عملیات و کنترل ترافیک پلیس راه خراسان شمالی یادآور شد: نیروهای پلیس راه و نیروی انتظامی برای خدمات رسانی به مسافران و تامین و ارتقای ایمنی سفرها با آمادگی در محورها استقرار دارند و البته بیشتر تمرکز آنان روی محور شرقی - غربی استان در حدفاصل فاروج تا جنگل گلستان است.

وی گفت: امروز حضور نیروی پلیس در محورهای استان بیشتر شده است تا با تمام ظرفیت و توان، ایمنی سفرهای جاده‌ای را تامین کنیم.

خراسان شمالی در حد فاصل دو قطب سیاحتی و زیارتی کشور واقع است و سالانه میلیون‌ها مسافر از آن گذر می‌کنند.

کد خبر 517804

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha