مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: طی اردیبهشت ماه ۹۹، تعداد بسته‌های خرید اینترنتی در این استان به ۶۵ هزار و ۸۰۱ مورد رسیده که ۲.۳ برابر مدت مشابه سال ۹۸ است.

پست الکترونیک

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، قاسم جلیلی‌نژاد، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی، چهارشنبه ۱۴ خرداد در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: این میزان طی مدت مشابه سال گذشته ۲۸ هزار و ۱۹ مورد بود که در اثر بروز بیماری کرونا با رشد فزاینده در ابتدای سال جاری روب‌رو شده است.

جلیلی‌نژاد ادامه داد: الگوی خرید مردم بعد از شیوع بیماری کرونا تغییر کرده و مردم طی این مدت تلاش کرده‌اند تا نیازمندی‌های خود را با استفاده از بستر خرید اینترنتی تامین کنند.

وی بیان کرد: در راستای توزیع سیم کارت‌های سرپرست خانوار بیش از ۲۰ هزار عدد سیم کارت همراه اول، ایرانسل و رایتل در سطح استان توزیع شد.

مدیر کل ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان‌غربی گفت: همچنین سیستم مکانیزه ارسال مدارک از طریق اتوماسیون و صدور سند مالکیت تک برگی توسط اداره کل ثبت اسناد و توزیع آن توسط همکاران نامه رسان در سطح شهرستان ارومیه راه‌اندازی شده است.

جلیلی‌نژاد تاکید کرد: باقی شهرستان‌ها نیز تا پایان خردادماه جاری به این سیستم مکانیزه مجهز می‌شوند.

زیرساخت‌های ارتباطی و اینترنتی ارایه شده به روستاها و مناطق محروم استان از جمله خدمات ارزنده و دستاوردهای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در برای توسعه دولت الکترونیک و ایجاد تسهیلات ارتباطی برای مردم مناطق محروم است.

بیماری کرونا از اوایل اسفند امسال در کشور شایع شده و تاکنون بیش از ۱۵۰ هزار نفر در کشور به آن مبتلا شده‌اند که حدود ۲.۵ درصد کل آمار جهانی است.

کد خبر 517733

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آذربایجان غربی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha