سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۵
۰ نفر

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: یکی از مهمترین دغدغه‌ها در این استان در حوزه اعتیاد بانوان، اعتیاد پنهان در میان این افراد است.

اعتیاد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سعید آیتی اظهارکرد: متاسفانه بسیاری از بانوان زمانی که درگیر استعمال مواد مخدر می‌شوند برای این‌که نمی‌خواهند خانواده و اطرافیان آنها از اعتیاد آنها آگاهی پیدا کند، برای امر درمان نیز اقدامی نمی‌کنند.

وی تصریح کرد: در واقع عدم تمایل زنان معتاد در این استان به درمان و عدم مراجعه آنها به مراکز ترک اعتیاد یکی از نگرانی‌های ما در این حوزه است.

آیتی افزود: اعتیاد پنهان در این افراد سبب می‌شود تا زمانی خانواده‌ها متوجه اعتیاد این عضو از خانواده خود شوند که کار از کار گذشته و درمان آنها به سختی انجام خواهد شد.

وی ادامه داد: علاوه بر آن عدم تمایل زنان معتاد برای افراد از اعتیاد آنها آگاهی پیدا کنند، ممکن است برای تامین مخارج خرید مواد مخدر مجبور به انجام کارهای دیگری نیز شوند که ممکن است علاوه بر اعتیاد گریبانگیر آسیب‌های اجتماعی دیگری نیز شوند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی تصریح کرد: متاسفانه بیشتر زنان این استان از طریق پدر و شوهران معتاد خود دچار اعتیاد شده‌اند و مابقی نیز بعد از ورود به اجتماع با این آسیب اجتماعی مواجه شده‌اند.

کد خبر 517578

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha