سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۸
۰ نفر

جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس با دستور پاسخگویی شهردار بندرعباس به سؤال دو نفر از اعضای شورای اسلامی شهر به دلیل به حدنصاب نرسیدن باز هم به پایان رسید.

شورای اسلامی شهر بندرعباس

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس، استان هرمزگان سه‌شنبه ۱۳ خرداد در ۱۷۸ امین جلسه شورای اسلامی شهر بندرعباس، افزود: در تاریخ ۲۲ اردیبهشت ۹۹ طرح سؤالی مطرح شد که جزو مطالبات شهروندان بود و به شهردار ابلاغ شد.

فاطمه جراره اظهار کرد: در ۶ خردادماه بنا بود شهردار حضور پیدا کند که طبق درخواست شهردار جلسه به ۱۱ خرداد موکول شد و در آن جلسه به دلیل عدم حضور ۴ عضو شورا جلسه به حدنصاب نرسید و تشکیل نشد.

وی ادامه داد: امروز نیز جلسه تشکیل‌ شده و تعدادی از اعضای شورا با این‌که در صحن شورا حضور ندارند از حقوق قانونی اعضای شورا که سؤالاتی از شهردار مطرح می‌کنند، جلوگیری به عمل می‌آورند.

جراره خاطرنشان کرد: حس مطالبه‌گری در شهروندان و شورا باید به وقوع بپیوندد و این موضوع باید بلافاصله جمع شود اما عده‌ای مانع این کار می‌شوند، قانون مشخص کرده این جلسات تکرار می‌شود و غیبت اعضا نیز مطابق قانون قابل‌بررسی است.

وی بیان کرد: این حساسیت در افراد به وجود آمده و باید تابوی سؤال از شهردار شکسته شود، ما نمایندگان مردم هستیم و باید پاسخگوی مردم باشیم، کلیه اعضای شورا باید در جلسه شورا حضور پیدا کنند و از حقوق مردم دفاع کنند.

رئیس شورای اسلامی شهر بندرعباس ادامه داد: از همکارانم می‌خواهم در جلسات بعدی شورا حضور پیدا کنند.

وی تصریح کرد: از شهردار نیز می‌خواهم در این جلسات حضور یابد، همچنین تشکر می‌کنم از اصحاب رسانه و شهردار که برای پاسخگویی در جلسات حضور پیدا می‌کنند و امیدواریم همکاران غایبم پاسخ قانع‌کننده‌ای برای شهروندان داشته باشند.

کد خبر 517526

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha