مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۹
۰ نفر

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: پیرو مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا و کمیته مداخله در بحران دانشگاه، فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی به صورت حضوری در این دانشگاه‌ به صورت تدریجی از سر گرفته می‌شود.

دانشگاه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، مصطفی نعمتی اظهار کرد: بر اساس اطلاعیه شماره ۴ معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام در سال ۱۳۹۹ دروس نظری در تمام مقاطع تحصیلی همچنان به صورت مجازی تا ۱۴ تیر ماه برگزار می‌شود و دانشجویان مقطع دکترا برای گذراندن دروس عملی، انجام عملیات اجرایی و آزمایش‌های ضروری مرتبط با رساله‌ خود، در صورت هماهنگی و موافقت کتبی استاد راهنما یا استاد درس عملی می‌توانند از ۱۷ خرداد مشروط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دانشگاه حضور یابند.

وی افزود: آن دسته از دانشجویان مقطع کارشناسی ارشد که برای انجام عملیات اجرایی و آزمایشگاهی پایان‌نامه‌ خود ملزم به حضور در دانشگاه هستند، می‌توانند با هماهنگی و موافقت کتبی استاد راهنمای خود از ۲۴ خرداد و مشروط به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در دانشگاه حضور یابند.

نعمتی یادآور شد: زمان و شیوه‌ برگزاری دروس عملی دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد نیز در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود. همچنین امتحانات پایان ترم ۲۱ تیر طبق برنامه‌های اعلام‌شده گروه‌های آموزشی برگزار می‌شود.

معاون آموزش و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ایلام گفت: در مورد حضوری یا غیرحضوری بودن امتحانات متناسب با شرایط دانشگاه و استان تصمیم‌گیری و اطلاع‌رسانی می‌شود.

نعمتی اضافه کرد: همه دانشجویانی که به هر دلیلی برای انجام عملیات اجرایی رساله یا گذراندن دروس عملی و غیره به دانشگاه مراجعه می‌کنند باید علاوه بر مراجعه به یکی از مراکز درمانی محل سکونت خود و تهیه گواهی سلامت با مراجعه به سامانه salamat.gov.ir برای ثبت اطلاعات خود و تهیه یک پرینت از آن اقدام کنند.

وی تاکید کرد: لازم به ذکر است در زمان مراجعه به دانشگاه، نباید بیش از ۳ روز از تاریخ گواهی سلامت صادرشده توسط مراکز درمانی گذشته باشد.

دانشگاه ایلام با ۶ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و ۲۰۰ عضو هیات علمی، ۳۲ گروه آموزشی دارد و در سال ۱۳۷۰ در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیرمجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است.

استان ایلام در مجموع ۳۶ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد و ۲۶ هزار دانشجو در این مراکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

کد خبر 517505

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha