درحالی که وزارت بهداشت این روزها در مصاحبه‌های خود مدام از بدتر شدن اوضاع انتشار ویروس کرونای کووید۱۹ خبر می‌دهد، رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام کرده که تمهیدات لازم برای بازگشایی تالارهای پذیرایی اندیشده شده است.

تالار پذیرایی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران پویا، سردار علی ذوالقدری اظهار کرد: تمهیدات لازم برای بازگشایی تالارهای پذیرایی اندیشده شده است تا این صنوف هم با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی بتوانند به زودی فعالیت خود را آغاز کنند.

او با بیان اینکه نظارت و بازرسی از صنوف مختلف با پایان یافتن مبارزه با کرونا ادامه دارد، تصریح کرد: شیوع و گسترس کرونا ادامه دارد و مسئولان ذیربط باید به زیر مجموعه‌های خود بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی تأکید کنند.

وی تصریح کرد: چند گروه از دانشگاه‌های علوم پزشکی، بازرسان اصناف و پلیس اماکن عمومی استانداری و سازمان حمایت برای بازرسی از صنوف شهر تهران تشکیل خواهد شد و وظیفه این گروه مراجعه به محل‌های اصناف و بررسی رعایت موارد بهداشتی و پروتکل‌های ستاد مبارزه با کرونا توسط متصدیان صنوف است.

این مقام انتظامی تاکید کرد: با بازگشایی تمام صنوف و در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی، قطعاً با مشکلات متعددی روبه‌رو خواهیم شد.

ذوالقدری با بیان اینکه قرار است از طریق رسانه‌ها و صدا و سیما مسئولان تذکرات لازم و لزوم توجه بیشتر به موارد بهداشتی را مطرح کنند، ادامه داد: بازرسی‌های مشترک احتمالاً از پایان هفته جاری آغاز خواهد شد.

کد خبر 517480

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha