مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۰
۰ نفر

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم ضمن هشدار نسبت به افزایش مصرف برق، ‌ گفت: در هفته جاری مصرف برق در این استان از پیک‌بار مصرف عبور کرد.

برق

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، داود سلیمانیان سه‌شنبه ۱۳ خرداد افزود: شرکت توانیر برای همه شرکت‌های توزیع سهمیه در نظر گرفته و هر هفته سقف پیک‌بار برای استان‌ها تعیین می‌کند.

وی اضافه کرد: مصرف برق نباید از سقف پیک‌بار عبور کند، ‌ در غیراین‌صورت ممکن است خاموشی‌های اضطراری و اجباری صورت گیرد.

این مسئول بیان کرد: در هفته جاری سقف پیک‌بار مصرف برق در استان ۶۷۵ مگاوات است. با توجه به این‌که ضوابط طرح‌های تشویقی و تنبیهی شرکت توانیر از ۱۷ خردادماه آغاز می‌شود، در هفته جاری خاموشی اجباری در استان رخ نداد.

سلیمانیان گفت: برای رعایت سقف پیک‌بار از مشترکان مختلف بر اساس ضوابط وزارت نیرو درخواست کمک می‌کنیم که در ساعات اوج مصرف از ساعت ۱۱ تا ۱۷ بستگی به نوع مشترک با شرکت توزیع نیروی برق همکاری نمایند.

مدیر دفتر مدیریت مصرف شرکت توزیع نیروی برق قم خاطرنشان کرد: بر این اساس، ‌ از مشترکان اداری درخواست داریم از ساعت ۱۱ تا ۱۵، مشترکان صنعتی بین بازه زمانی ۱۲ تا ۱۷، مشترکان کشاورزی بین بازه ۱۳ تا ۱۷ و مشترکان خانگی و تجاری بین بازه زمانی ۱۲ تا ۱۷ همکاری لازم را برای کاهش مصرف برق با شرکت توزیع برق داشته باشند.

وی گفت: سال گذشته مشترکان برق در استان قم همکاری خوبی با شرکت توزیع نیروی برق داشتند و امیدواریم این همکاری امسال نیز ادامه داشته باشد تا شرکت توانیر ناچار به اعمال خاموشی‌های اجباری در استان نشود.

کد خبر 517425

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha