سه‌شنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
۰ نفر

بخشدار مرکزی خاش سیستان و بلوچستان گفت: بسیاری از خانوارهای ساکن روستایی و عشایری با مشکلات فراوانی در حوزه تامین آب آشامیدنی مواجه هستند و در برخی روستاها هر دو ماه یکبار آبرسانی به صورت سیار و باتانکر انجام می‌شود.

آب

ه گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، عیدمحمد قلندرزهی افزود: هم اینک گزارش کم‌آبی و بی‌آبی افزون بر ۱۰۰ روستای بخش مرکزی خاش را از سوی شوراها و دهیاران دریافت کرده‌ایم که این امر از وضعیت دشوار تامین آب شرب مردم روستایی حکایت دارد.

وی اظهار کرد: برای حل مشکلات این حوزه به نگاهی ملی نیاز داریم و باید اعتبارات کلانی به بخش آب تزریق شود تا در فصل گرمای تابستان بخش بزرگی از مشکلات مردم روستائی و عشایری رفع شود.

قلندرزهی بیان کرد: افزون بر ۸۰ درصد از مردم روستایی در بخش مرکزی خاش با مشکلات کم‌آبی و بی‌آبی دست و پنجه نرم می‌کنند و در بسیاری از روستاها در فاصله زمانی ۴۰ و ۵۰ روزه آبرسانی به صورت سیار و با تانکر انجام می‌شود که با توجه به فرسودگی ناوگان حمل و نقل و نبود امکانات خودرویی باید برای حل این معضل هر چه سریعتر چاره اندیشی شود.

این مسئول گفت: در مباحث دیگر نیز مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با نگاه بلند دولت و حمایت‌های استانداری سیستان و بلوچستان شاهد ارائه خدمات شایسته به مردم باشیم.

کد خبر 517283

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha