بیمارستان‌های ویژه کرونا در مشهد با کاهش تعداد مبتلایان به این ویروس، در حال خروج از وضعیت فوق‌العاده و بازگشت به وضعیت عادی است.

بیمارستان‌

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، دانشگاه علوم پزشکی مشهد روز دوشنبه ۱۲ خرداد گزارش داد: در حال حاضر شاهد عادی شدن وضعیت بیمارستان قائم (عج) که پیش از این به درمان بیماران کرونایی اختصاص یافته بود، هستیم و عادی شدن وضعیت بیمارستان امام رضا (ع) نیز در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

دکتر سیدمحمدحسین بحرینی افزود: در حال حاضر بالغ بر ۶۰۰ بیمار غیرکرونایی در بیمارستان قائم (عج) بستری هستند و بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا(ع) نیز پس از انجام اقدامات ضدعفونی، آماده ارائه خدمات درمانی و آموزشی به بیماران است.

وی ادامه داد: دانشگاه علوم پزشکی مشهد عملکرد قابل توجهی در مبارزه با کرونا داشته و در سفرهای وزیر بهداشت و مسئولان ارشد وزارت بهداشت، از عملکرد خراسان رضوی به نیکی یاد شده و از این استان خواسته‌اند که به عنوان الگویی موفق همکاری و راهنمایی لازم را به دیگر استان‌های کشور در مسیر گذر از بحران کرونا داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در مسیر موفقیت‌های به‌دست آمده در مبارزه با کرونا از همراهی‌ها و همکاری‌های نماینده ولی فقیه در استان، تولیت آستان قدس رضوی، استاندار، فرماندار، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، نیروی انتظامی، سپاه، ارتش، بسیج، گروه‌های مردمی و تمامی مجموعه‌هایی که به هر شکل یار و همراه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مبارزه با کووید ۱۹ بودند، قدردانی می‌شود.

وی افزود: در دوره بحران کرونا و مبارزه با این ویروس، اتحاد و همدلی در جای‌ جای ایران اسلامی، به‌ویژه استان خراسان رضوی موج می‌زد، بسیار خرسندیم که با همکاری‌ها و همراهی‌های همه‌جانبه توانسته‌ایم مدیریت خوبی در مدیریت کنترل و مبارزه با ویروس کرونا داشته باشیم و نام خراسان رضوی همچون نگینی درخشان در مبارزه با کووید ۱۹ می‌درخشد.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۱۵۴ هزار و ۴۴۵ نفر در ایران به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۸۱ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۸۷۸ نفر رسیده است.

کد خبر 517182

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha