دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۶
۰ نفر

فرمانده انتظامی بروجرد گفت: کلاهبرداری که در زمینه مسکن اقدام به کلاهبرداری میلیاردی کرده بود در دام پلیس بروجرد افتاد.

دستگیری

 به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سرهنگ عزت اله غلامی دوشنبه ۱۲ خرداد در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر اظهار کرد: با اعلام چندین فقره شکایت مبنی بر کلاهبرداری شخصی با هویت معلوم که اهل و ساکن بروجرد است، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: این فرد کلاهبردار با شگردهای خاص در جهت سرمایه‌گذاری و انبوه‌سازی، مسکن و سوددهی حاصل از سرمایه‌گذاری مبلغ ۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال دریافت کرده بود.

فرمانده انتظامی بروجرد خاطرنشان کرد: پس از گذشت ایامی چند نفر از مالباختگان متوجه کلاهبرداری این شخص شده و دریافته‌اند که وی هیچ اقدامی به منظور تحویل سود حاصله انجام نداده است. به این ترتیب فرد کلاهبردار همه وجوه دریافتی از مردم را به نفع خود تصاحب نموده بود.

سرهنگ غلامی ادامه داد: بر همین اساس موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت و با هماهنگی مقام قضایی، پس از بررسی و شناسایی‌های لازم متهم در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه دستگیر شد.

این مقام انتظامی بیان کرد: این فرد کلاهبردار در بازجویی‌های به عمل آمده به جرم خود اعتراف کرده است. این پرونده ۶ شاکی دارد. فرد کلاهبردار برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی و روانه زندان شده است.

کد خبر 517176

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha