معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد از ارائه تسهیلات به سرمایه‌گذاران صنعت گردشگری خبر داد.

هتل

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمد میرشمسی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: این تسهیلات در حال حاضر محدودیت ظرفیت و زمان ندارد و هر طرح سرمایه‌گذاری دچار مشکل در صنعت گردشگری می‌تواند از آن استفاده کند.

وی افزود: بیشترین آسیب ناشی از کرونا به تأسیسات گردشگری وارد شده است. صاحبان تمام تأسیسات گردشگری دارای بدهی یا معوقات بانکی در استان یزد می‌توانند از این شرایط منوط به تایید ستاد تسهیل و رفع موانع استان متشکل از نماینده‌ای از سازمان صنعت و معدن و تجارت، اداره کل میراث فرهنگی و معاون اقتصادی استاندار استفاده کنند.

میرشمسی ادامه داد: این تسهیلات که باید به منظور کمک به توسعه و رونق تولید مصوب شود، در وهله اول در کمیته کارشناسی مورد بررسی قرار می‌گیرد، سپس در حضور دستگاه‌های اجرایی تایید می‌شود، بعد از آن، افراد در صورت تایید، به منظور اخذ تسهیلات به بانک‌های عامل معرفی می‌شوند.

معاون سرمایه‌گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی یزد اظهار کرد: افراد می‌توانند با مراجعه حضوری به معاونت سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی از شرایط، ضوابط و حمایت‌های این تسهیلات آگاه شوند.

کد خبر 517174

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار یزد

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha