دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۵
۰ نفر

فرماندار شهرستان سنندج از روند رو به رشد شیوع کرونا و افزایش شمار افراد مبتلا در این شهر خبر داد و گفت: محدودیت‌های جدید کرونایی در روزهای آینده در این شهرستان اعمال می‌شود.

كرونا

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، محمد ابراهیم زارعی امروز دوشنبه ۱۲ خرداد در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران شهرستان سنندج افزود:  شهروندان باید بهداشت فردی و نکات طرح فاصله‌گذاری اجتماعی را جدی بگیرند،  بازگشت سنندج به روزهای اوج شیوع کرونا بسیار خطرناک بوده و آمارها نشانگر روند بسیار سریع و گسترده ویروس در جامعه دارد.

وی اظهارکرد: با توجه به نبود درمان این بیماری تنها راه مبارزه با شیوع گسترده کرونا ، رعایت بهداشت فردی و نکات طرح فاصله گذاری اجتماعی توسط شهروندان است.

فرماندار شهرستان سنندج ادامه داد: درخواست داریم مردم با رعایت این موارد حافظ جان خود، دیگر شهروندان و یاریگر تمامی اعضای ستاد مبارزه با کرونا باشند.

زارعی یادآور شد: طی چند روز آینده گشت‌های مشترک و برخورد با نقض کنندگان پروتکل‌های بهداشت عمومی آغاز می‌شود و جمع‌آوری دست فروشان مواد خوراکی، محدودیت تردد در آرامستان‌ها، فراهم کردن وسایل بهداشتی (ژل و مواد ضدعفونی) در ورودی ادارات و بانک‌ها برای ارباب رجوع و جلوگیری از ورود افراد بدون ماسک به اداراتی که محل تجمع شهروندان است به ادارات مربوطه ابلاغ می‌شود.

کد خبر 517169

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha