مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۸
۰ نفر

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک گفت: در هفته جهاد کشاورزی که ۲۱ تا ۲۷ خرداد است، ۶ طرح کشاورزی و دامپروری در شهربابک به بهره‌برداری می‌رسد.

طرح كشاورزي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رضا فراشه بیان کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی ۶ طرح آب و خاک، کشاورزی و دامپروری با هزینه‌کرد قریب ۲۰ میلیارد ریال و اشتغال‌زایی ۱۳ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک اظهار کرد: این طرح‌ها شامل ۴ طرح آب و خاک، یک طرح دامپروری و یک طرح تولیدات گیاهی است.

فراشه افزود: ۴ طرح انتقال آب به طول‌های هزار و ۶۰۰ متر، ۴۰۰، ۶۰۰ و ۴۰۰ متر با هزینه‌کرد اعتبار دولتی ۲۴۰ میلیون ریال اجرا شده است که در هفته جهاد کشاورزی به بهره‌برداری می‌رسند.

او گفت: از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در این شهرستان، یک طرح پرورش گاو شیری ۱۰۰ راسی با هزینه‌کرد ۹ هزار و ۵۰۰ میلیون ریال است که با افتتاح این طرح اشتغال ۳ نفر در منطقه فراهم می‌شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهربابک اظهار کرد: به مناسبت هفته جهاد کشاورزی یک گلخانه گل شاخه بریده گل رز با ظرفیت تولید ۳ هزار شاخه گل رز در سال در این شهرستان افتتاح می‌شود و با بهره‌برداری از این طرح ۱۰ شغل در منطقه ایجاد می‌شود.

شهربابک از شهرستان‌های غرب استان کرمان است.

کد خبر 517160

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha