مجموع نظرات: ۱
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
۰ نفر

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: پیش ثبت‌نام دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی از ۳۱خرداد آغاز می‌شود و تا ۹ تیر ادامه خواهد داشت.

دانش آموز

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، فرهاد اسماعیلی دوشنبه دوازدهم خرداد در جلسه ستاد ثبت‌نام مدارس استان فارس، گفت: ثبت‌نام حضوری صرفاً در پایه‌های ورودی انجام می‌شود، ثبت‌نام دانش‌آموزان به جز در پایه‌های ورودی، در سایر پایه‌ها به‌صورت غیرحضوری انجام خواهد شد.

وی ابراز کرد: اولیا باید برای پیش ثبت‌نام فرزندان خود در پایه اول ابتدایی به سامانه http://madrese.farsedu.ir/  مراجعه کنند. نوبت‌دهی برای حضور اولیا از ۱۱ تا ۱۴ خردادماه  و از طریق سامانه پیامکی یا مراجعه به سایت یادشده انجام می‌شود؛ همچنین اولیا از  ۱۵ تا ۲۵ تیرماه  بر اساس زمان‌بندی اعلام شده می‌توانند برای ثبت‌نام قطعی فرزند خود در مدرسه‌ای که در سامانه اعلام شده به‌صورت حضوری مراجعه کنند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس بیان کرد: به‌منظور کاهش مراجعه حضوری اولیا اجرای طرح سنجش سلامت نیز همزمان با ثبت‌نام حضوری و از ۱۵ تیرماه آغاز می‌شود.

اسماعیلی زمان پیش ثبت‌نام در پایه هفتم دوره اول متوسطه را از ۲۸ تیر تا ۶ مرداد اعلام کرد و گفت: از ۸ مرداد تا ۱۲ مردادماه نیز نوبت‌دهی و اطلاع‌رسانی به والدین از طریق سامانه پیامکی یا مراجعه به سایت انجام می‌شود و پس از آن اولیا محترم می‌توانند بر اساس زمان‌بندی اعلام شده از ۱۳ تا ۲۶ مردادماه برای ثبت‌نام قطعی در مدرسه حضور یابند.

مدیرکل آموزش‌وپرورش فارس گفت: ثبت‌نام‌ها در پایه دهم دوره دوم متوسطه بر اساس نتایج اعلام شده هدایت تحصیلی انجام می‌شود، نام‌نویسی در گروه الف از ۱۳ تا ۲۰ مرداد، گروه ب از ۲۱ تا ۲۵ مرداد، گروه ج از ۲۶ تا ۲۷ مرداد و دیگر گروه‌ها در روزهای ۲۸ و ۲۹ مردادماه انجام می‌شود.

وی درباره پیش ثبت‌نام هنرستان‌های تربیت‌بدنی عنوان کرد: این مرحله نیز از ۴ تا ۷ مردادماه انجام می‌شود، افزون بر این در روزهای ۸ و ۹ مردادماه نیز آزمون عملی برگزار خواهد شد که نتایج آن ۱۱ مرداد اعلام می‌شود و از روز ۱۲ مرداد نیز ثبت‌نام قطعی دانش آموزان پذیرفته‌شده در این آزمون‌ها انجام می‌گیرد.

اسماعیلی گفت: برای سایر پایه‌ها نیاز به حضور در مدارس نیست و کماکان مانند سال‌های قبل، پس از اتمام امتحانات پایان سال تحصیلی، ثبت‌نام در پایه بالاتر توسط خود مدرسه انجام می‌شود، مگر اینکه دانش‌آموزی از یک مدرسه بنابر ضرورت به مدرسه دیگر منتقل شود.  

کد خبر 517151

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فارس

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha