جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان از رهایی گروگان ۳۰ ساله از چنگال آدم ربایان در شهرستان زهک در کمتر از ۳ ساعت خبر داد.

گروگان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سرداراحمد طاهری گفت: ساعت ۱۲:۰۰ ظهر یکشنبه ۱۱ خرداد یک فقره گروگانگیری در یکی از خیابان‌های شهر زهک به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش و بلافاصله عوامل انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد ۴ سرنشین یک دستگاه پژو ۴۰۵، جوانی ۳۰ ساله را که به صورت پیاده در تردد بوده با زور سوار خودرو کرده و از محل متواری شدند.

جانشین انتظامی استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: تیم‌های عملیات ویژه پلیس آگاهی زهک با بررسی‌های لازم یکی از گروگان گیران را شناسایی و در کمتر از یک ساعت در یکی از روستاهای حاشیه شهر زهک دستگیر کردند.

سردار طاهری عنوان کرد: دیگر اعضای این باند که خود را در یک قدمی قانون گرفتار می‌دیدند فرد گروگان را در کمتر از ۳ ساعت در یکی از روستاهای همان محدوده رها کردند.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: در بازجوئی‌های اولیه از متهم دستگیر شده این پرونده مشخص شد که انگیزه آن‌ها از این گروگان گیری اختلافات مالی بوده است.

وی یادآور شد: تحقیقات برای دستگیری همدستان متهم ادامه دارد. همچنین پلیس با کسانی که بخواهند نظم و امنیت جامعه را برهم بزنند با قاطعیت برخورد و اجازه جولان را به آن‌ها نخواهد داد.

کد خبر 517146

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیستان و بلوچستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha