مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
۰ نفر

فرمانده انتظامی استان قم گفت: باند سارقان مسلح در یکی از شهرستان‌های همجوار قم شناسایی و دستگیر شدند. کمتر از ۴۸ ساعت مخفیگاه این افراد شناسایی و ۶ عضو این باند دستگیر شدند.

دستگیری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، سردار سید محمود میرفیضی اظهار کرد: در پی وقوع سرقت مسلحانه از مغازه طلا فروشی در قم با توجه به حساسیت موضوع بلافاصله تیمی از کارآگاهان زبده پلیس آگاهی استان تشکیل و موضوع در دستور کار آنها قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در ادامه با بررسی جغرافیای جرم و انجام اقدامات پلیسی کمتر از ۴۸ ساعت مخفیگاه این افراد در باغی در یکی از روستاهای شهرستان همجوار قم شناسایی و کارآگاهان با اخذ نیابت قضائی برای دستگیری آنها به شهرستان مذکور اعزام و در اقدامی غافلگیرانه هر ۶ عضو این باند را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: سپس طی بازرسی از مخفیگاه متهمان، ۳ قبضه سلاح شامل یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه ۴۳ تیر جنگی و ۲ قبضه سلاح کلت کمری به همراه ۲۲ تیر جنگی کشف شد.

سردار میرفیضی افزود: پس از انتقال این افراد به پلیس آگاهی استان قم و تحقیقات انجام شده، به سرقت مسلحانه از ۲ مغازه طلافروشی در قم و همچنین سرقت از ۲ بانک در شهرستان همجوار استان اعتراف کردند. در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

اعتراف سارقان سیم و کابل برق به ۳۳ فقره سرقت در قم

وی ادامه داد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل‌های برق در قم، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان قم افزود: در ادامه تحقیقات مشخص شد سرقت‌ها با یک دستگاه خودرو تیبا انجام شده است، بنابراین ۲ نفر با تلاش کارآگاهان شناسایی و با هماهنگی مقام قضائی استان در اقدامی ضربتی در مخفیگاه شأن دستگیر شدند.

سردار میرفیضی تصریح کرد: متهمان در مواجهه با مستندات پلیس به ۳۳ فقره سرقت سیم و کابل‌های برق در قم با همدستی فردی دیگر اعتراف کردند که سپس وی و همچنین یک نفر مالخر در این رابطه دستگیر شدند.

وی با اشاره به سوابق متعدد این افراد، ارزش ریالی اموال مسروقه را برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال اعلام کرد.

فرمانده انتظامی استان قم گفت: در نهایت متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

کد خبر 517081

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha