دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۲
۰ نفر

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان بر لغو تمامی میزبانی‌های ورزشی تا پایان یافتن شرایط حادکرونا در استان تاکید کرد و گفت: ادامه بخش عمده فعالیت‌ها منوط به عادی شدن شرایط است.

ورزشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سید علی کریمی دوشنبه ۱۲ خرداد اظهار کرد: با توجه به وضعیت قرمز شیوع کرونا در استان، فعالیت‌های ورزشی تا اطلاع ثانوی تعطیل است.

وی خاطرنشان کرد: بازگشایی اماکن ورزشی در حال حاضر تحت‌ تاثیر کرونا قرار گرفته و هفته آینده در خصوص فعالیت مجدد این مراکز تصمیم‌گیری خواهد شد.

این مسئول بیان کرد: در برخی رشته‌های انفرادی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی قادر به انجام فعالیت هستند. با این وجود به دلیل شرایط حاد کرونا در اغلب نقاط استان، فعالیت این مراکز نیز همچنان متوقف است.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان ادامه داد: بازدیدها و نظارت‌های مستمر از مراکز و اماکن ورزشی از سوی اکیپ‌هایی برقرار است، ضمن اینکه تاکنون چندین واحد متخلف پلمب شده‌اند.

وی از بازسازی کامل اماکن ورزشی آسیب‌دیده از سیل در پلدختر خبر داد و گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی‌ شده، بازسازی مکان‌های ورزشی سیل‌زده پلدختر تا پایان تیرماه ۹۹ به اتمام خواهد رسید.

کد خبر 516890

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار لرستان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha