مجموع نظرات: ۰
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۲۹
۰ نفر

مدیرکل مدیریت بحران استان البرز گفت: جاده کرج-چالوس به علت تعدد وقوع مخاطرات طبیعی به پد بالگرد اورژانس تجهیز خواهد شد.

هلیکوپتر امداد

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، محمدرضا فلاح نژاد افزود: جاده چالوس در کنار زیبایی‌های چشم‌نوازی که دارد با تهدیدهای طبیعی همچون ریزش کوه، بالا آمدن و طغیان آب رودخانه، تصادف و... مواجه است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز اظهارکرد: با توجه به وجود تهدیدهای یادشده ضروری است که زیرساخت‌های لازم برای ارائه خدمات به شهروندان فراهم را کنیم، در این راستا بازدید از جاده چالوس همراه با نهادهای مرتبط انجام شد و نقاط بحرانی این جاده شناسایی شد.

فلاح‌نژاد گفت: با توجه به ضرورت‌های موجود و نبود امکانات اورژانسی در جاده چالوس که یکی از محورهای پرتردد استان البرز است، نقشه‌کشی برای احداث پایگاه‌های اورژانس و پدهای بالگرد در دستور کار قرارگرفته است.

او اضافه کرد: راه‌اندازی پایگاه‌های اورژانس در کمترین زمان انجام خواهد شد تا در صورت نیاز خدمات درمانی ارائه شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به اینکه برای مناطق صعب‌العبور در محدوده کرج-چالوس بالگردهای اورژانس ارائه خدمات خواهند داشت و بیماران احتمالی را منتقل خواهند کرد، افزود: توافق‌های نهایی با شهرداری آسارا و سایر بخشداری‌ها انجام‌شده است و به‌زودی اعتبارات لازم برای برپایی پایگاه‌های اورژانس تأمین می‌شود.

فلاح‌نژاد گفت: روبه روی هتل واریان، پیج خوزنکلا برای احداث جایگاه پد بالگرد در نظر گرفته شد و زمین فوتبال ساجهت نیز برای فرود اضطراری شناسایی و تعیین‌شده است.

کد خبر 516877

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha