فرماندار شوط گفت: تمامی هفته‌بازارها تا اطلاع‌ ثانوی تعطیل هستند.

بازار هفتگی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، حسن عبدالهی‌اصل، فرماندار شوط در استان آذربایجان‌غربی در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا شهرستان افزود: افراد در میدان دواب یولاگلدی با رعایت پروتکل بهداشتی فعالیت خواهند کرد و اکیپی متشکل از اتاق اصناف، بهداشت، صمت و نیروی انتظامی به صورت مستمر بر بازار و فعالیت میدان دواب نظارت خواهندکرد.  

وی در ادامه افزود: مراسم عزاداری و ترحیم در مساجد و حسینه‌ها تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد و برپایی جشن عروسی در تالارها و معابر شهری نیز تا اطلاع ثانوی تعطیل است.  

به گفته فرماندار شوط، مقرر شده است باشگاه‌های ورزشی شهرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون تماشاگر نسبت به برگزاری مسابقات اقدام کنند.  

وی در ادامه با تاکید بر لزوم اجرای دقیق پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان افزود: پروتکل‌های بهداشتی باید به صورت دقیق و در سطح کل شهرستان اجرا شود و اصناف و شبکه بهداشت موظف به نظارت بر این پروتکل‌ها هستند.  

عبدالهی‌اصل گفت: اولویت اول و آخر دولت سلامت مردم و جامعه است، نکته کلیدی در مبارزه با ویروس کرونا بالابردن حساسیت جامعه نسبت به رعایت بهداشت فردی و عمومی است که البته این روند نباید به‌گونه‌ای  انجام شود  که استرسی برای شهروندان در پی‌داشته باشد.  

کد خبر 516862

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha