دو روز پیش سه دستگاه خودرو پژو به مینی بوس حامل زندانیان در شهرستان میناب حمله کردند و موفق به فراری دادن زندانیان شدند. چند تن از این زندانیان جزو «اشرار مسلح» بودند. اما هدف حمله کنندگان فراری دادن کدام شرور مسلح بوده است؟

اداره زندان میناب

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از شهروند، یکی از زندانیانی که در این درگیری مسلحانه موفق به فرار شد، همان کسی است که سال گذشته یکی از فرماندهان انتظامی میناب را به شهادت رسانده بود.

این شرور سابقه‌دار که پلیس از او به عنوان یکی از قاچاقچیان شناخته‌شده جنوب کشور نام برده، مهر ماه سال گذشته بازداشت شده بود. او متهم اصلی پرونده قتل شهید حجت‌الله دشتبانی فرمانده ایست و بازرسی چغازردی میناب است. به نظر می‌رسد هدف اصلی حمله کنندگان فراری دادن این شرور سابقه دار بوده است.

آن‌طور که افراد بومی می‌گویند، اشرار مسلح در حین فرار در حوالی ایست و بازرسی سرنی نیز بار دیگر با نیروهای پلیس درگیر شدند، با وجود این آنها باز هم موفق به فرار شدند.

این حادثه ظهر شنبه در حالی رخ داد که محکومان در مسیر بازگشت از دادگاه به ندامتگاه این شهر بودند. سه خودروی پژو با چند سرنشین مسلح این نقشه فرار را اجرا کردند. با این حال مقامات قضائی و انتظامی به جزئیات این حادثه اشاره‌ای نکرده‌اند، اما گفته می‌شود بیشتر زندانیان از اشرار مسلح و سابقه‌داری هستند که طی چند عملیات جداگانه به بازداشت پلیس درآمده بودند. هنوز تعداد دقیق زندانیان متواری و هویت آنها اعلام نشده است.

هم‌اکنون یگان‌های مختلفی از پلیس‌های تخصصی استان هرمزگان در حال تجسس و پیگیری برای دستگیری این متهم فراری هستند. در فیلم کوتاهی هم که از این حادثه منتشر شده، تنها  مینی‌بوس آبی‌رنگی دیده می‌شود که در حاشیه جاده متوقف شده و مأموران پلیس هم در اطراف آن دیده می‌شوند.

کد خبر 516860

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بهنام IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    2 1
    مقصر قوه قضاییه است که این شرور را زود اعدام نکرد وحالا بایدپلیس کلی بگردد تا اشرار فراری را دستگیرکند
  • علی IR ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    0 0
    حالا باید تعدادی از نیروهای انتظامی درگیر شوند امید است بدون تلفات نیرو دستگیر شوند
  • نجف IR ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    1 0
    اخه شرور سابقه دار رو با یه مینی بوس و چندتا سرباز و یه کادر میبرن دادگاه ومیارن ؟
  • کارمند زندان IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۳/۱۲
    2 0
    وقتی کارمندان زندان از رییس سازمان زندانها و آقای نوبخت چرایی عدم اجرای قانون تسری را می پرسند کسی پاسخگو نیست ؟ کسی نمیداند ما کارمندان زندان هر لحظه در معرض خظر هستیم و سختی کار و رویارویی با اشرار را تحمل می کنیم . پرداختی های آن چنانی که برای بقیه دستگاهها هست برای ما نیست . خداییش کار ما سخت هست یا معلم های عزیز که طرح رتبه بندی آنها بدون اینکه قانون بشه اجرا کردند ولی قانون تسری را که در سال 91 در مجلس برای کارمندان زندان تصویب شده را اجرا نمی کنند .