مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران نسبت به اعتراض کارکنان ایستگاه‌های بی آر تی مبنی بر الزام آن‌ها به استفاده از مرخصی بدون حقوق واکنش نشان داد.

بي آر‌تي

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، محمود ترفع مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در واکنش به اعتراض تعدادی از متصدیان کارت بلیت ایستگاه‌های بی آر تی مبنی بر الزام کارکنان به استفاده از مرخصی بدون حقوق، گفت: باید گلایه متصدیان کارت بلیت ایستگاه‌های بی آر تی مورد بررسی قرار گیرد، زیرا پیش‌تر مورد داشتیم که اختلاف‌های فردی موجب شده بود افراد با سوء نیت شکایت خود را مطرح کنند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران افزود: شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران برای نظارت بر استفاده شهروندان از کارت بلیت، پیمانکار انتخاب کرده است و شرکت واحد هیچ‌گونه دخالتی در قرارداد بین پیمانکار با نیروی انسانی ندارد.

ترفع تصریح کرد: اگر شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران در نظر داشت کار نظارت بر کارت بلیت را خود بر عهده گیرد و انجام دهد دیگر نیازی به انتخاب پیمانکار نبود.

او بیان کرد: نکته‌ای که باید به آن توجه شود این است که قرارداد پیمانکاران با نیروی انسانی بر اساس قراردادهای وزارت کار است و تلاش ما این است که با بررسی موضوع اختلاف‌های ایجاد شده را برطرف کنیم.

کد خبر 516853
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha