استاندار کرمان گفت: معین‌های اقتصادی استان که فعال نبودند و عملکرد خوبی نداشتند، تفاهم‌نامه همکاری کرمان با آنها لغو و جایگزین برای آنها انتخاب می‌شود.

عمراني

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، محمدجواد فدایی اظهار کرد: ۱۱ پروژه تعطیل اقتصاد مقاومتی در کرمان باید تعیین تکلیف شود. پروژه‌های تعطیل و عقب‌مانده اقتصاد مقاومتی حداکثر تا ۲۰ خردادماه فرصت دارند دلایل عقب‌ماندگی خود را به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان به صورت کتبی ارسال کنند تا تعیین تکلیف شوند.

وی بیان کرد: معین‌های اقتصادی استان ۳۹۷ پروژه با اعتبار ۹۰ هزار میلیارد تومان برای سال‌های ۹۷، ۹۸ و ۹۹ اعلام کردند که پروژه‌های توسعه‌ای خودشان هم جزو این پروژه‌هاست.

فدایی ادامه داد: از این تعداد ۲۱۷ پروژه تاکنون با سرمایه‌گذاری ۲۸۱ میلیارد تومان و اشتغال ۴ هزار و ۷۱۵ نفر تحقق پیدا کرده است. این پروژه‌ها جنبه معین اقتصادی و توسعه‌ای داشته و ربطی به پروژه‌های سرمایه‌گذاری خودشان ندارد.

استاندار کرمان گفت: دستگاه‌های اجرایی کرمان تا ۱۹ خردادماه جاری فرصت دارند تا برنامه خود در ارتباط با ۹ برنامه اجرایی برای سال ۹۹ را ارائه کنند.  ۲۸ پروژه نیپا، ۲۴ پروژه جهش تولید و ۱۷۷ پروژه جدید داریم که در مجموع ۲۱۹ پروژه است و پروژه‌های معین اقتصادی و پروژه‌های برش استانی هم به آنها اضافه می‌شود.

وی افزود: در جلسات آینده ستاد اقتصاد مقاومتی استان باید مشخص شود که هدف و اولویت ما در استان ارتقا و بهبود شاخص‌های اقتصادی استان یا رفع محرومیت و فقر در استان است.

کد خبر 516740

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha