یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
۰ نفر

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: فعالیت ورزشی در ۷ شهرستان استان اردبیل که از نظر کرونایی وضعیت سفید دارند، با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود.  

ورزشی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، سجاد انوشیروانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: طبق اعلام ستاد مقابله ویروس کرونا فعالیت رشته‌های مختلف ورزشی و استخرها در شهرهایی که وضعیت سفید دارند بلامانع است که بر این اساس فعالیت ورزشی در ۷ شهرستان دارای وضعیت سفید اردبیل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی آغاز می‌شود.  

وی افزود: شهرستان‌های نمین، نیر، بیله‌سوار، اصلاندوز، خلخال، کوثر و گرمی، ۷ شهرستانی هستند که فعالیت ورزشی همه باشگاه‌ها و استخرها بلامانع است.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل ادامه داد: وضعیت شهرستان مرکز استان و شهرستان‌های پارس‌آباد، سرعین و مشگین‌شهر هنوز به وضعیت سفید نرسیده و دارای وضعیت زرد هستند.  

انوشیروانی بیان کرد: مطابق با ابلاغیه وزارت ورزش و جوانان و ستاد ملی کرونا در شهرهای وضعیت زرد نیز به غیر از رشته‌های بوکس، تکواندو (بخش کیوروگی)، کاراته (بخش کومیته یا مبارزه) جودو، کبدی، کشتی، ووشو (بخش ساندا یا مبارزه) سبک‌های برخوردی تحت پوشش فدراسیون انجمن‌های ورزش‌های رزمی، کونگ‌فو و هنرهای رزمی و انجمن‌های رزمی در فدراسیون انجمن‌های ورزشی و استخرهای سرپوشیده، سایر رشته‌های ورزشی مجاز به آغاز فعالیت خود هستند.  

وی تصریح کرد: پروژه‌های ورزشی استان اردبیل با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصد در اولویت اتمام و بهره‌برداری هستند که از جمله این پروژه‌ها می‌توان به سالن سرپوشیده دو ومیدانی واقع در استادیوم علی دایی‌ و پیست اسکی فندقلو اشاره کرد.  

مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: با توجه به اهمیت ورزش همگانی و تعطیلی آن به‌دلیل شیوع ویروس کرونا، در روزهای پسا کرونا برنامه‌های مهم، اساسی و متنوعی در تمامی شهرستان‌های استان برگزار خواهد شد.  

کد خبر 516649

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار اردبیل

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha