اعضای خانواده و نزدیکان دانلد ترامپ در زمانه شیوع کرونا و سقوط اقتصادی آمریکا می‌توانند در پیروزی یا ناکامی او در انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۲۰ آمریکا نقش کلیدی داشته باشند.

اعضای خانواده ترامپ

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین، فرزندان و دیگر اعضای خاندان ترامپ نخستین بار در ژوئن ۲۰۱۵ در برج ترامپ در نیویورک از سایه بیرون آمدند و در پنج سال گذشته همواره در تمام صحنه‌ها حاضر بوده‌اند. یک سال بعد، دانلد جونیر و جرد کوشنر (همسر ایوانکا) دوباره به همان برج بازگشتند تا از یک وکیل روس قول بگیرند برای خراب کردن هیلاری کلینتن در انتخابات به آنها کمک کند.

دانلد جونیر، ایوانکا، اریک و تیفانی (تنها فرزند ترامپ از همسر دومش مارلا میپلز) سال ۲۰۱۶ در گردهمایی جمهوریخواهان در کلیولند سخنرانی کردند و برگزیده شدن پدر خود را به عنوان نامزد نهایی حز جمهوریخواه در انتخابات تبریک گفتند. چهار فرزند ترامپ همراه با جرد کوشنر (همسر ایوانکا و تنها داماد خانواده)، لارا (همسر اریک) و کیمبرلی گیلفویل (همسر دانلد جونیر) در چهار سال اخیر نه‌تنها از صحنه سیاست کنار نرفتند، که قدرت هم گرفتند و پیشرفت کردند.

این روزها که موقعیت ترامپ بزرگ در آمریکا به خطر افتاده، حضور و قدرتنمایی اعضای خانواده‌اش می‌تواند ورق را در فاصله کمتر از پنج ماه مانده به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا به سود او برگرداند. شیوع گسترده کرونا، سقوط نشانگرهای اقتصادی و افزایش سرسام‌آور تورم و بیکاری و حالا هم شورش سیاهان و سفیدها علیه نژادپرستی در سایه مرگ دردناک جورج فلوید دست به دست هم داده‌اند تا ترامپ را به یک رئیس جمهوری تک‌دوره‌ای تبدیل کنند.

در این میان، ترامپ‌ها با قدرت به صحنه آمده‌اند تا در کارزار انتخاباتی رقیب دموکرات را کنار بزنند. یکی به جو بایدن انگ پدوفیل بودن می‌زند و آن یکی توان و قدرت جسمی و ذهنی‌اش را مسخره می‌کند و به چالش می‌کشد. سومی هم با تمام وجود بانگ برمی‌آورد که کرونا وسروسی دست‌ساخته دموکرات‌هاست برای زمین زدن پدر او و یک روز پس از انتخابات سوم نوامبر، رخت برمی‌بندد و برای همیشه از آمریکا می‌رود.

در شرایطی که دانلد ترامپ بزرگ با انواع بحران‌ها و چالش‌ها دست و پنجه نرم می‌کند، فرزندانش گاهی به جای کمک‌حال بودن انگار آب به آسیاب رقیب می‌ریزند. شاید این بار ورق برگردد و تیفانی و لارا و اریک و جرد کوشنر و ایوانکا و کیمبرلی و دانلد جونیر (در تصویر اصلی به ترتیب از چپ به راست) به حای کمک کردن به پدر، راه دشمن دموکرات را برای رسیدن به کاخ سفید هموار کنند.

کد خبر 516636

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آمریکا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha