استانداری بوشهر اعلام کرد: رئیس سازمان برنامه‌وبودجه کشور دستور لازم برای تأمین اعتبار پروژه‌های زیرساختی مهم این استان را صادر کرد.

عمران بوشهر

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، محمدباقر نوبخت در دیداری که استاندار بوشهر با وی داشته دستورهای لازم درزمینهٔ تأمین اعتبار پروژه‌های مهم زیرساختی ازجمله راه‌آهن بوشهر و تأمین آب و برق جزایر این استان که دچار مشکل هستند را صادر کرده است.

بر اساس این گزارش، تأمین اعتبار احداث یک هزار واحد مسکونی محرومان، فراهم کردن یک هزار جهیزیه، حمایت مالی از تولید اینورتر و پنل خورشیدی در استان بوشهر، تخصیص اعتبارات سفر رئیس‌جمهوری به این استان و تأمین اعتبار سدهای برنامه‌ریزی‌شده باغان و دشت پلنگ از دیگر درخواست‌های عبدالکریم گراوند از رئیس سازمان برنامه‌وبودجه در این دیدار بود که دستور لازم در این زمینه توسط نوبخت صادر و بر سرعت بخشی آن‌ها تأکید شد.

استاندار بوشهر یادآور شد: باوجود بهترین وضعیت برای جذب انرژی خورشیدی در استان بوشهر از این ظرفیت درگذشته به‌خوبی استفاده‌نشده و سرمایه‌گذاری مناسبی نیز در این زمینه انجام‌نشده بود اما در مدت یک سال گذشته کارهای خوبی در این زمینه در دست اجرا است.

کد خبر 516612

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha