سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی از برخورد با تورهای غیرمجاز گردشگری با هماهنگی مراجع انتظامی و قضائی در استان خبر داد.  

تور گردشگری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، علیرضا بایرام‌زاده، سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی، یکشنبه ۱۱ خرداد ضمن اعلام این خبر در جمع خبرنگاران گفت: با توجه به تثبیت نسبی شرایط بیماری کرونا در استان و آغاز به فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری شاهد اطلاع رسانی و برگزاری تورهای غیرمجاز در سطح استان هستیم که برای برخورد با آنها، هماهنگی‌های لازم با مراجع قضائی و انتظامی  انجام شده  است.  

وی در ادامه افزود: حوزه گردشگری بیشترین آسیب را از شیوع بیماری کرونا متحمل شده است، دفاتر خدمات مسافرتی استان علیرغم زیان مالی فراوان، همراهی بسیار خوبی انجام داده‌اند و با رعایت مصوبات ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا به تدریج در حال آغاز فعالیت خود هستند و در این راستا با فعالیت تورهای غیرمجازی که در فضای مجازی اقدام به تبلیغ می‌کنند و می‌تواند تبعات جبران ناپذیری به همراه داشته باشد، برخورد خواهیم کرد.  

بایرام‌زاده گفت: ارائه خدمات تور با عناوینی مانند گروه کوهنوردی، طبیعت گردی و …، بدون داشتن مجوز بند " ب" ممنوع است، فعالیت این گروه‌ها از سوی معاونت گردشگری و انجمن صنفی دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان رصد و گزارش آن به پلیس فتا برای پیگیری قضائی ارسال می‌شود.  

کد خبر 516609

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha