مدیر نظارت بر امور دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده از امروز یکشنبه ۱۱ خرداد انسولین مورد نیاز بیماران به اندازه کافی در تمام شهرستان‌های استان یزد توزیع می‌شود.

انسولین

به گزارش همشهری‌آنلاین، دکتر  بهروز حیدری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: یزد از جمله استان‌های درگیر در بحث کمبود داروهای وارداتی مانند انسولین است و امیدواریم با هماهنگی انجام‌شده هرچه سریع‌تر نسبت به رفع این دغدغه اقدام شود.

وی افزود:‌ در دو هفته اخیر تمام تمرکز معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم‌پزشکی شهید صدوقی در تأمین انسولین مورد نیاز استان معطوف شده است. بعد از مکاتبات و پیگیری‌های مکرر، بحث تأمین سریع و توزیع انسولین مورد نیاز استان یزد تصویب شد و این مهم در دستور کار ویژه سازمان غذا و دارو قرار گرفته است.

حیدری اضافه کرد:‌ بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده در سازمان غذا و دارو و همچنین به منظور مدیریت بهتر، از این پس توزیع انسولین در کل کشور با ملاحظات و دقت بیشتری انجام می‌شود.

مدیر نظارت بر امور دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد گفت: انسولین از این پس بر اساس ضرایب جمعیتی توزیع خواهد شد. با توجه به تعداد بیماران دیابتی در استان یزد، مقرر شده که این دارو به اندازه مورد نیاز و کافی بین بیماران توزیع شود.

کد خبر 516584

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha