یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۱۹
۰ نفر

مدیرکل استاندارد اردبیل از بازرسی بیش از ۱۰۰ مورد اقلام پر مصرف ماه مبارک رمضان در استان اردبیل خبر داد.  

تنظیم بازار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ‌هاشم علایی، مدیرکل استاندارد استان اردبیل گفت: برای تامین ایمنی و سلامت مصرف کنندگان، سالم سازی بازار مصرف و جلوگیری از توزیع کالاهای بدون کیفیت و بدون نشان استاندارد، طرح نظارت اقلام پر مصرف با عنوان "طرح ویژه رمضان" که از ابتدای ماه مبارک رمضان در سطح استان انجام گرفت به پایان رسید.  

وی افزود: در این طرح بیش از ۱۰۰ مورد بازرسی و تعداد ۳۸ مورد نمونه برداری از کالاهای پرمصرف از قبیل انواع فرآورده‌های لبنی از جمله شیر، پنیر و کشک، قند و شکر، مایع ظرفشویی، چای و؛ که مشمول مقررات استاندارد اجباری و تشویقی هستند در مراکز عرضه و فروش، انجام گرفت.  

مدیر کل استاندارد استان اردبیل تصریح کرد: در بازرسی‌ها و نمونه برداری‌های به‌عمل آمده در این مدت تعدادی از کالاهای غیر استاندارد شناسایی و از سطح بازار جمع آوری شده است.  

علایی ضمن یادآوری این مطلب که شهروندان می‌توانند با ارسال کد ده رقمی مندرج زیر نشان استاندارد محصولات، به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، از اصالت آن اطلاع حاصل کنند؛ از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده کالاهای غیر استاندارد، موضوع را از طریق تلفن ۱۵۱۷ با استاندارد در میان بگذارند.  

کد خبر 516508

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha