فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران گفت: یگان حفاظت شهرداری بر روند اجرای طرح الزام مسافران به استفاده از ماسک در ناوگان اتوبوسرانی نظارت می‌کنند.

ايستگاه اتوبوس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سردار کریم بیات در تشریح ماموریت عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران در تشدید طرح الزام مسافران ناوگان حمل و نقل عمومی به استفاده از ماسک گفت: نظارت در ناوگان اتوبوسرانی شهرداری تهران بر عهده یگان حفاظت است و کار نظارت بر روند اجرای طرح الزام مسافران به استفاده از ماسک در مترو بر عهده عوامل پلیس فاتب است و اگر از نیروهای یگان حفاظت شهرداری تهران درخواست کمکی شود، آماده سرویس دهی در ناوگان ریلی تهران هستیم.

فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران افزود: فعالیت عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران بر روند استفاده از ماسک در ناوگان اتوبوسرانی تنها به شکل نظارت در توزیع و استفاده از ماسک است.

بیات ادامه داد: پس از پایان روز کاری گزارش فعالیت عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران جمع بندی و به عنوان گزارش کار برای شهردار تهران ارسال می‌شود.

او تصریح کرد: بر اساس اطلاعات و آماری که از سوی شرکت واحد اتوبوسرانی شهرداری تهران به دست ما رسیده است، ۲۹ ایستگاه به عنوان ایستگاه مهم جهت توزیع ماسک معرفی شده‌اند که عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران در ایستگاه‌های معین حضور دارند.

کد خبر 516506
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha