عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش اعلام کرد دو باشگاه تبریزی لیگ برتر هیچ اعلامی درباره مثبت شدن تست بازیکنانش نداشته اند.

تراکتور سازی

به گزارش  همشهری آنلاین به نقل از ورزش سه، طی روزهای گذشته دو باشگاه تراکتور و ماشین سازی تبریز که با مالکیت محمد رضا زنوزی اداره می شود و مخالفان سرسخت ادامه مسابقات هستند، اعلام کردند که ۱۰ بازیکن شان به کرونا مبتلا شدند. در این خصوص باشگاه تراکتور اعلام کرد ۴ بازیکنش مشکوک به کرونا هستند و ماشین سازان نیز از مشکوک بودن ۶ بازیکن خود سخن گفتند. در این شرایط اما ظاهرا این دو باشگاه هیچ اعلامی درباره مثبت شدن تست کرونای بازیکنان خود به سازمان لیگ و ستاد مبارزه با کرونا نداشتند.

پورسعید، عضو ستاد مبارزه با کرونا در ورزش در این خصوص عنوان کرد: «باشگاه های تراکتور و ماشین سازی هیچ اعلامی به ما درباره اینکه تست بازیکنان شان مثبت شده، نداشته اند. »

وی ادامه داد: «اینکه در رسانه دوستان اعلام می کنند، برای ما هیچ ارزشی ندارد. ما اعلام رسمی و جواب تست pcr بازیکنان را می خواهیم و این دو باشگاه هیچ اعلامی نداشتند. دوستان گفتند علائم مشکوک وجود دارد و این به معنای کرونا نیست. شاید آنفولانزا یا سرماخوردگی بوده باشد! »

کد خبر 516478

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha