مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۴
۰ نفر

رئیس اتحادیه لباس‌فروشان زنجان با اشاره به اینکه ۸۵ درصد از واحدهای لباس‌فروشی اجاره‌ ای هستند، گفت: پس از شیوع کرونا و ضرر و زیان ناشی از آن حدود ۲۰ درصد از واحدهای زیر نظر اتحادیه لباس‌فروشان اقدام به جمع‌آوری کرده‌اند.

تعطیل شد

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، ابوالفضل نیاکان یکشنبه یازدهم خرداد اظهار کرد: پس از شیوع کرونا و تعطیلی واحدهای لباس‌فروشی، فعالان این صنف متضرر شده‌اند و چک‌های آنها برگشت خورده است.

رئیس اتحادیه لباس‌فروشان استان زنجان با اشاره به اینکه کرایه برخی از لباس‌فروشی‌ها به‌ویژه در خیابان سعدی بسیار بالاست، بیان کرد: کرایه برخی از مغازه‌ها در این محدوده ۲۵ میلیون تومان است.

وی با اشاره به اینکه در پی تعطیلی سه ماهه لباس‌فروشی‌ها، این واحدها بدون کسب درآمد کرایه‌های میلیونی را پرداخت کردند، گفت: همین امر موجب ضرر و زیان بسیار این واحدها شد.

نیاکان با اشاره به اینکه ۸۵ درصد از واحدهای لباس‌فروشی اجاره‌ ای هستند، تصریح کرد: به همین خاطر واحدهای فعال در این حوزه از محل شیوع ویروس کرونا مبالغ زیادی متضرر شده‌اند.

رئیس اتحادیه لباس‌فروشان زنجان بیان کرد: در بین لباس‌فروشی‌ها، فعالان لباس عروس بسیار متضرر شده‌اند، متاسفانه تسهیلاتی هم که در این بخش ارائه می‌شود، بسیار کم است و جبران خسارات وارده را نمی‌دهد.

نیاکان با اشاره به اینکه ضرر دیگر وارده به واحدهای لباس‌فروشی این است که لباس‌ها دیگر قابل استفاده نیست، چون فصل تغییر کرده است، گفت: اگر هم لباس‌فروشی بخواهد این لباس‌ها را در سال بعد عرضه کند، به علت تغییر مد نمی‌تواند این کار را انجام دهد.

وی با اشاره به اینکه پس از شیوع کرونا و ضرر و زیان ناشی از آن حدود ۲۰ درصد از واحدهای زیر نظر اتحادیه لباس‌فروشان اقدام به جمع‌آوری کسب و کار خود کرده‌اند، تصریح کرد: این واحدها در نقاط مختلف شهر پراکنده است.

رئیس اتحادیه لباس‌فروشان زنجان همچنین در ارتباط با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در لباس‌فروشی‌ها نیز گفت: برای رعایت مسائل بهداشتی جنس فروخته شده پس گرفته نمی‌شود.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه ۷۰ درصد مردم اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، بیان کرد: خود مغازه‌دار قادر به خرید لوازم بهداشتی نیست، چرا که هزینه هنگفتی به صاحب مغازه تحمیل می‌شود، اما انتظار داریم مردم نکات بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

کد خبر 516458

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha