مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری از برگزاری نخستین فم‌تور در این استان خبر داد.  

فم تور

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مهرداد جوادی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری گفت: نخستین فم‌تور استان با حضور ۳۰ نفر خبرنگار، عکاس، فیلم‌ساز و راهنمای گردشگری (تورلیدر) به مدت ۴ روز باهدف آشنایی با جاذبه‌های گردشگری برگزار می‌شود.  

وی افزود: چهارمحال و بختیاری از ظرفیت‌های بسیار زیادی در حوزه گردشگری و پتانسیل‌های فراوانی برای سرمایه‌گذاری برخوردار است، تقویت دفاتر خدمات گردشگری و اقامتگاه‌های بوم‌گردی استان نقش اساسی در افزایش جذب مسافران داخلی و خارجی ایفا می‌کند.  

جوادی اضافه کرد: توجه به حوزه گردشگری سلامت، کوهنوردی، صخره‌نوردی، ورزش‌های هیجانی مانند رفتینگ، زیپ‌لاین و بامجی‌جامپینگ از مهمترین برنامه‌های حوزه معاونت گردشگری و سرمایه‌گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری است.  

وی گفت: وجود جاذبه‌های گردشگری بکر و دست‌نخورده در چهارمحال و بختیاری باعث شده تا این استان ب‌عنوان یکی از مهم‌ترین مقصدهای گردشگری برای گردشگران داخلی و خارجی باشد.  

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی چهارمحال و بختیاری اظهار کرد : سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان افزایش اشتغال، کاهش نرخ بیکاری و رونق اقتصادی را بدنبال دارد.  

فم تور یا فم تریپ (FAM Trip / Familiarization Trip) سفر رایگان یا ارزانی است که با هدف بازاریابی و تبلیغ خدمات یا مقصد سفر از سوی تورگردانان، آژانس‌های هواپیمایی و راهنمایان گردشگری به متخصصان صنعت گردشگری مانند روزنامه‌نگاران، راهنمایان تور، عکاسان، فیلم‌سازان و مشاوران سفر ارایه می‌شود.  

کد خبر 516357

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha