سامسونگ اعلام کرده که تا ۸۰ درصد از صفحه نمایش‌گرای OLED آیفون ۱۲ را تامین می‌کند.

آیفون 12

به گزارش همشهری آنلاین؛ در حال حاضر شرکت سامسونگ بزرگترین تهیه‌کننده پنل‌های صفحه نمایش برای گوشی‌های موبایل در دنیا به شمار می‌رود. از این رو این شرکت برای برندهای زیادی صفحه نمایش تهیه می‌کند که یکی از آن‌ها اپل است.

اوایل امسال خبری مبنی بر اینکه احتمالا قرار داد بین اپل و سامسونگ جهت ساخت صفحه نمایش برای آیفون دیگر تمدید نمیشود. اما به تازگی گزارشی منتشر شده که طی قراردادی جدید سامسونگ تا ۸۰ درصد از صفحه نمایش گرای آیفون ۱۲ را تامین خواهد کرد. مابقی پنل‌های OLED را هم کمپانی ال جی تامین خواهد کرد. پنل های آیفون X در سال ۲۰۱۷ را تماما شرکت سامسونگ تامین کرد ولی برای نسل برای آیفون XS و Max از صفحه نمایش های شرکت ال جی استفاده شد.

به نظر می‌رسد اپل قصد دارد این محصولات را با دو ماه تاخیر و در ماه نوامبر (آبان تا آذر) راهی بازار کند. طبق گزارشات جدید بانک سرمایه گزاری Cowen، آیفون‌های جدید که معمولا در ماه سپتامر عرضه می‌شدند حداقل با ۲ ماه تاخیر و در ماه نوامبر راهی بازار می‌شوند. همچنین پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم سال ۲۰۲۰، در مجموع ۳۵ میلیون نسخه از آیفون‌های جدید تولید شود که این میزان، ۱۳ درصد کمتر از تعدادی است که در بازه زمانی مشابه در سال گذشته تولید شده.

کد خبر 516344

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فناوری‌

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha