مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
۰ نفر

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان از دستگیری مدیرکل و معاون یکی از ادارات کل این استان خبر داد.

متهم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا،  دادخدا سالاری گفت: در پی رصد و گزارش‌های واصله به اداره کل اطلاعات مبنی بر فساد اداری در یکی از ادارات کل کرمان و ارزیابی و صحت گزارش‌ها و رصد اطلاعاتی با هماهنگی و دستور قضایی توسط بازپرس ویژه و تکمیل تحقیقات مدیرکل مذکور به همراه معاونش دستگیر شد.

وی افزود: در تحقیقات مشخص شد که مشارالیه برای انجام امور اداری تاکنون میلیاردها ریال از ارباب رجوع‌ها تحت عنوان هدیه و رشوه با همکاری معاون خود دریافت و با این وجوه یک منزل چند واحدی در شهر کرمان احداث کرده است.

سالاری ادامه داد: در بازرسی از منزل مدیرکل دستگیر شده  در یکی از شهرستان‌ها ۳۰ قطعه سکه طلا که داخل اسباب‌بازی جاسازی و از طریق نامشروع تحصیل شده بود کشف و توقیف شد.  متهمان به اتهام اخذ رشوه در بازداشت بسر می برند و اموال حاصل از جرم از جمله منزل مسکونی به عنوان اموال حاصل از جرم توقیف شد و تحقیق از سایر متهمان و شرکا و معاونان جرم ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز کرمان گفت: اموال توقیف و کشف شده از متهمان میلیاردها ریال ارزیابی و کار شناسایی سایر اموال حاصل از جرم متهمان ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: در راستای تحقق اوامر ریاست قوه قضاییه مبنی بر برخورد با مفاسد اقتصادی و اداری این راه با قاطعیت ادامه و با مجرمان در هر پست و مقامی باشند برخورد انقلابی انجام می‌گیرد.

سالاری اظهار کرد: براساس تاکیدات ریاست قوه قضاییه مبنی بر اینکه هاضمه نظام اسلامی فساد را نمی‌پذیرد و فسادناپذیر است، اقدامات لازم برای شناسایی و برخورد با متهمان ایجاد فساد در جامعه با پشتیبانی کامل قضایی در چارچوب قانون و توسط مراجع اطلاعاتی و انتظامی انجام می‌شود. هیچ فردی از هیچ گروه، حزب و طبقه اجتماعی، در صورت انجام اقدامات خلاف و فسادبرانگیز نباید خود را مصون از برخورد قضایی بداند.

کد خبر 516293

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کرمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha