تکواندوکاران گیلانی یک مدال طلای دیگر از اولین دوره رقابت‌های پومسه غیرحضوری کشور کسب کردند و ۴ تکواندوکار دیگر نیز به مرحله نهایی راه یافتند.

پومسه

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، رئیس هیات تکواندو استان گیلان اظهارکرد: با پایان یافتن داوری مرحله نیمه نهایی اولین دوره رقابت‌های پومسه غیرحضوری کشور جام بزرگ مهربانی، ۴ تکواندوکار گیلانی در رده های سنی ۱۲  تا ۱۴ سال، ۱۵ تا ۱۷ سال و ۱۸ تا ۳۰ به مرحله نهایی راه یافتند تا شانس کسب مقام قهرمانی و مدال طلا را داشته باشند.

«محسن سترگی» افزود: با توجه به اعلام فدراسیون تکواندو، امیرعلی علیزاده تکواندوکار شایسته گیلانی در رده سنی ۱۲ تا ۱۴ سال به مرحله نهایی اولین دوره رقابت های پومسه غیرحضوری قهرمانی کشور راه یافت.

وی ادامه داد: «محمدابراهیم رشتی» دیگر تکواندوکار گیلانی در رده سنی ۱۵ الی ۱۷ سال، «محمدحسین درفشی» و «سجاد گلی‌پور» در رده سنی ۱۸ تا ۳۰ سال دیگر تکواندوکاران استان گیلان  به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

سترگی بیان کرد: همچنین نفرات برتر رقابت‌های پومسه غیرحضوری رده سنی ۵۱ تا۶۰ سال نیز اعلام شد که در نهایت «ابراهیم خاوری دانشور» تکواندوکار شایسته گیلانی مدال طلا و مقام قهرمانی را کسب کرد تا تعداد مدال های طلای کسب شده توسط ورزشکاران گیلانی در این مسابقات به ۲ مدال افرایش یابد.

رئیس هیات تکواندو گیلان بیان کرد: پیش از این نیز در پایان رقابت های پومسه رده سنی ۶۱ تا ۶۵ سال، «محمد بابایی» تکواندوکار و مربی باسابقه استان گیلان در این رده سنی، عنوان قهرمانی و مدال طلا را به خود اختصاص داد.

سترگی تصریح کرد: همچنین نفرات برتر رقابت های پومسه غیرحضوری ۴۱ تا ۵۰ سال نیز اعلام شد که «محمد علیزاده» دیگر تکواندوکار پومسه رو استان گیلان پس از ورزشکارانی از کرمانشاه و آذربایجان شرقی روی سکوی سوم قرار گرفت و مدال برنز این مسابقات را تصاحب کرد.

وی اظهار کرد: اولین دوره رقابت های پومسه غیرحضوری کشور با عنوان جام بزرگ مهربانی با حضور ۸۰۰ ورزشکار در ۲ گروه مردان و زنان، در ۱۱ رده سنی و رقابت‌های روسا، دبیران و نایب رئیسان هیات‌های استانی در حال برگزاری است.

سترگی در دامه گفت: این مسابقات  برای اجرای طرح پویش «دست‌هایی خدایی» برگزار شد و تمامی درآمد حاصله از این رقابت‌ها، صرف خانواده های تکواندوکاران آسیب دیده از شیوع ویروس کرونا می‌شود.

کد خبر 516277

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha