مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی لرستان گفت: نخستین هنرستان تخصصی گردشگری در استان راه‌اندازی می‌شود.

گردشگری

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سید امین قاسمی شنبه ۱۰ خرداد در نشست مدیران کل میراث فرهنگی و آموزش‌وپرورش لرستان از راه‌اندازی نخستین هنرستان تخصصی گردشگری استان در آینده نزدیک خبر داد.

وی تصریح کرد: به‌منظور توسعه صنعت گردشگری در لرستان آماده هرگونه همکاری با آموزش‌وپرورش لرستان در راستای راه‌اندازی نخستین هنرستان تخصصی گردشگری در استان وجود دارد.

این مسئول بیان کرد: استان با توجه به تنوع اقلیمی، طبیعت ۴ فصل و همچنین قدمت تاریخی می‌تواند یکی از مقاصد گردشگران باشد. در صورت راه‌اندازی این هنرستان در چند رشته گردشگری آموزش مختلف به دانش آموزان ارائه خواهد شد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش لرستان نیز در این نشست بیان کرد: به اقتضای صنعت تحول بنیادین در بحث کار و کارآفرینی و اهمیت صنعت گردشگری در دنیا تصمیم به راه‌اندازی نخستین هنرستان گردشگری در لرستان با همکاری اداره‌کل میراث فرهنگی استان گرفته‌ایم.

علیرضا نخعی افزود: یکی عمده مزیت‌های لرستان موضوع گردشگری بوده که ظرفیت‌های بسیار خوبی در آن نهفته است. با راه‌اندازی هنرستان تخصصی گردشگری در لرستان دانش آموزان را در مسیر کارآفرینی و کسب درآمد هدایت خواهیم کرد.

کد خبر 516268

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha