شنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰
۰ نفر

فیلم کوتاه "پیشکش" به تهیه‌کنندگی حوزه هنری استان‌کردستان و آژانس پخش کات فیلم به کارگردانی بختیار خلیلی جایزه ویژه سومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم کودک و نوجوان شهر سن پترزبورگ روسیه را تصاحب کرد.

فيلم

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه سن پترزبورگ که سومین دوره خود را سپری کرد هرساله با اکران فیلم‌های راه یافته به بخش نهایی در سینماها و تعدادی از مراکز آموزشی و با هدف حفظ سنت‌های فرهنگی داخلی و جهانی، ایجاد بستر ارتباط و تبادل تجربه بین نویسندگان فیلم، معلمان و تبادل آثار کسانی که برای کودکان و با مشارکت کودکان فیلم می‌سازند در شهر سن پترزبورگ روسیه برگزار می‌شود.

این دوره از جشنواره متأثر از شیوع ویروس کرونا بعد از تاخیری یک ماهه در برگزاری در نهایت به‌صورت آنلاین (خرداد ماه) در سایت رسمی این جشنواره برگزار و پس از داوری آثار، جایزه ویژه این دوره به فیلم کوتاه "پیشکش" ساخته بختیار خلیلی از ایران رسید.

داستان فیلم پیشکش که پیش از این عناوین مختلف دیگری را از جشنواره‌های مختلف بین‌المللی کسب کرده است، روایت پسربچه‌ای در یک روستای دور افتاده در کردستان است که وسیله‌ای برای سر درد مادرش از شهر سفارش می‌دهد، و هر بار که می خواهد آنرا به او بدهد اتفاقاتی می‌افتد.

در این فیلم که با تهیه کنندگی حوزه هنری استان کردستان و آژانس پخش کات فیلم تولید شده است،  زانیار لطفی به عنوان تصویر بردار، مبین قادری به عنوان صدا بردار، تدوین برزان رستمی در بخش تدوین  و فرزین ابراهیمی، ثریا ابراهیمی به عنوان بازیگر، بختیار خلیلی را که نویسندگی  فیلم را نیز بر عهده داشته است، یاری کرده‌اند.

کد خبر 516261

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha